سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی: اردوهای تیم ملی بانوان طبق برنامه کادر فنی تیم‌ها برگزار می‌شود

نایب ريیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان درباره وضعیت تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریده شجاعی- نایب ريیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان اظهار داشت: اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال طبق برنامه های کادر فنی برگزار می شود تا بازیکنان برای بازیهای پیش روی خود آماده باشند. اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان که در حال حاضر در مرحله استعدادیابی و انتخابی است. اردوی 19 سال نیز از اواسط دی ماه و اردوی فوتسال هم به زودی برگزار خواهد شد تا ملی پوشان  با انجام تمرینات زیر نظر کادر فنی، آمادگی کامل را برای شرکت در رقابتهای غرب آسیا و قهرمانی آسیا داشته باشند.

وی در ادامه درباره استفاده از بازیکنانی که خارج از کشور فوتبال بازی می کنند، گفت: در رده های زیر 16، 19 و بزرگسالان نیاز داریم تا بازیکنان با تجربه ای در اختیار داشته باشیم.سال گذشته با چند بازیکن که در سوئد حضور داشتند صحبت کردیم که بازیکنان تمایل داشتند برای تیم ملی ایران بازی کنند. در هر صورت باید راه چاره ای را برای حضور در مراحل بالاتر رقابتهای قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی پیدا کنیم.اگر شرایط به گونه ای شود که می توان از بازیکنان لژیونر نیز استفاده کرد، این کار را خواهیم کرد. ما قصد داریم تا فوتبال بانوان نیز مانند فوتسال رشد چشمگیری داشته باشد. بر همین اساس برنامه های خود را به گونه ای طراحی خواهیم کرد و بازیکنان مختلفی را که در لیگ های خارج از کشور بازی می کنند، در نظر خواهیم گرفت و اگر شرایط مهیا باشد، در تیم های ملی از آنها استفاده می کنیم. اکنون وقت آن است که تیم های ملی فوتبال در رده های مختلف در مسیر رشد قرار بگیرند. خوشبختانه حمایت های فدراسیون از تیمهای ملی فوتبال و فوتسال باعث شده تا عملکرد خوبی نسبت به گذشته داشته باشیم و ما نیز قصد داریم به بهترین شرایط ممکن از لحاظ نتیجه  در تیم های ملی برسیم.

نایب رييس فدراسیون فوتبال در امور بانوان در پایان درخصوص نشست خود با شهریان-معاون وزارت ورزش در امور بانوان خاطرنشان کرد: عصر روز گذشته نشست مشترکی را با معاونت ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان برگزار کرده و درباره شرایط تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان به بحث و گفت و گو پرداختیم.

انتهاي پيام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.