سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر فدراسیون کاراته خبر داد؛

میزبانی فارس و مازندران در مسابقات قهرمانی کشور

دبیر فدراسیون کاراته از برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان که حکم انتخابی تیم ملی را دارد به میزبانی فارس و مازندران خبر داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، محسن آشوری اظهار داشت: رقابت‌های بخش بانوان طی روزهای اول تا سوم اسفند به میزبانی مازندران و پیکارهای آقایان نیز 14 تا 16 اسفند به میزبانی هیات کاراته فارس و در شیراز برگزار خواهد شد.
 
وی با تاکید براینکه مسابقات فوق حکم انتخابی تیم ملی را دارد، ادامه داد: غیر از نفراتی که در مسابقات قهرمانی آسیا در امارات حضور داشتند بقیه نفرات برای ملی پوش شدن باید در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند، چراکه این پیکارها مسیر ورود به تیم ملی کاراته ایران برای حضور در مسابقات مهم سال آینده است.
 
دبیرفدراسیون کاراته در پايان خاطرنشان کرد: رقابت های غرب آسیا که اواخر فروردین ماه برگزار می شود، بازیهای آسیایی اینچئون و مسابقات قهرمانی جهان در آلمان برنامه های مهم سال آینده فدراسیون کاراته است که باید به بهترین نحوه آماده حضور در آنان شویم و پیکارهای قهرمانی کشور نیز آغاز راه ما برای موفقیت در این رویدادهای بین المللی است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.