سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوربين‌هاي شبكه نسيم در اتاقك شيشه‌اي راديو

رييس مركز هنرهاي نمايشي راديو و مدير راديو نمايش پخش تصويري نمايش‌هاي طنز راديو از شبكه تلويزيوني نسيم را مثبت ارزيابي كرد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مهدي دهقان‌ن،يريرييس مركز هنرهاي نمايشي راديو و مدير راديو نمايش، گفت:پخش برنامه‌ي «نسيم راديو» از شبكه نسيم تاكنون براي ما خوب بوده است؛ چراكه بخشي براي معرفي راديو نمايش و زحمات دوستان راديو در آن سوي شيشه است.

 وي ادامه داد: مسابقه‌ي 107/5 كه از شبكه نسيم و در قالب برنامه «نسيم راديو» پخش شده باعث شده است تعداد زيادي مخاطب به آن اضافه شوند و از اين مسابقه استقبال كنند.
 
مدير راديو نمايش با اشاره به اينكه راديو موظف است 300 دقيقه در ماه و 10 دقيقه در روز شبكه نسيم را پركند خاطر نشان كرد: بخش‌هايي از راديو نمايش كه از «نسيم راديو» پخش مي‌شوند را خودمان انتخاب مي‌كنيم و زماني كه مي‌خواهيم نمايش‌هاي كوتاهي را ضبط كنيم خبر مي‌دهيم كه از شبكه نسيم بيايند تا تصويربرداري كنند.
 
 وي ادامه داد: ما بر اساس نمايش‌هاي طنز كوتاهي كه داريم درخواست مي‌كنيم كه از شبكه نسيم بيايند و ضبط تصويري كنند؛ ضمن اينكه نمايش‌هاي بلند 30 دقيقه‌اي طنز را هم داريم كه حدود 10 دقيقه از آن را جدا كرده و از شبكه نسيم پخش مي‌كنند.
 
 رييس مركز هنرهاي نمايشي راديو همچنين گفت: در حوزه طنز نمايش‌هاي خوبي را در حال آماده كردن هستيم و اكنون كه ايام محرم و صفر به پايان رسيده است، در راديو فيلم و در باكس صبح‌ها به سراغ سريال‌هاي طنز خواهيم رفت.
 
انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.