سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجعلی: کسب یک امتیاز برابر تیم مدعی نفت تهران هم با ارزش است/خداداد عزیزی یکی از مفاخر فوتبال ایران است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل نفت تهران گفت: بازیکنان پرسپولیس در این بازی مثل همیشه ظاهر شدند و فقط در دقایق آخر به خودشان آمدند و بازی هجومی ارائه دادند.

محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال تیم پرسپولیس برابر یک تیم خوب و مدعی همچون نفت تهران مساوی کرده است. در مجموع بازی جذابی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم.

پنجعلی در مورد عدم حضور صادقیان در این بازی اظهار داشت: صادقیان یکی از بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس است و عدم حضورش در این بازی تأثیرگذار بود.

وی درباره احتمال حضور استقلال در صدر جدول بیان کرد: هوا دیروز خیلی سرد بود بر این اساس تماشاگران ترجیح دادند که در خانه‌شان بایز را تماشا کنند.

وی در ادامه بیان کرد: قرعه‌کشی و اهدا یک ماشین به تماشاگران هم می‌تواند در حضور بیشتر تماشاگران در ورزشگاه‌ها تأثیر مثبت بگذارد.

وی درباره دعوت خداداد عزیزی در جشن 50 سالگی پرسپولیس گفت: خداداد عزیزی از مفاخر فوتبال ایران است و به عنوان مهمان ویژه برای جشن 50 سالگی پرسپولیس دعوت شده است.

وی درباره احتمال ناراحتی پیشکسوتان پرسپولیس از دعوت خداداد عزیزی گفت: پیشکسوتان پرسپولیس نباید از دعوت خداداد عزیزی ناراحت شوند چرا که برای جشن امشب کسانی حضور خواهند داشت که برای پرسپولیس بازی نکردند.

وی درباره بازی بعدی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: تیم پرسپولیس پتانسیل لازم برای شکست دادن فولاد در اهواز را دارد. همچنین پرسپولیس بازیکنان خوبی در نیمکت دارد و آنها می‌توانند جایگزین‌های مناسبی برای محرومان و مصدومان تیم باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فاصله امتیازی تیم‌های صدر جدول به هم نزدیک است اما پرسپولیس این قابلیت را دارد که قهرمانی لیگ برتر شود.

گفتنی است دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس، تیم نفت تهران در هفته بیست‌ و یکم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس با 40 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.