سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله حیدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

چهره‌های سیاسی موضع خود را نسبت به فتنه روشن کنند/ برخی نوچه‌ فتنه‌گران شده‌اند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که از رفع حصر سران فتنه سخن می‌گویند برای اثبات صلاحیتشان در نظام جمهوری اسلامی، باید مواضع خود را نسبت به فتنه روشن کنند، نه اینکه به عنوان بازوی کمکی برای فتنه‌گران علیه کشور به ایفای نقش بپردازند.

"آیت‌الله محسن حیدری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات برخی از چهره‌های سیاسی در داخل کشور و افرادی همچون "اردشیر امیر ارجمند" (مشاور میرحسین موسوی) مبنی بر رفع حصر سران فتنه گفت: موضوعاتی همچون تغییر در قانون اساسی، حذف حاکمیت اسلام، حذف مذهب شیعه جعفری و حذف نماد الله در پرچم جمهوری اسلامی از جمله موارد اتهامی است که از سوی افرادی همچون ارجمند در سال 88  با نیت و قصد براندازی نظام شنیده می‌شد.
 
وی با بیان اینکه بزرگترین دادگاه مردمی فتنه‌گران در روز نهم دی ماه رقم خورد، تصریح کرد: از نظر قانون اساسی این افراد جرمی بالاتر از یک جرم عادی مرتکب شده‌اند و در دادگاهی فراتر باید به جرائم آن‌ها رسیدگی شود و آن‌ها در 9 دی ماه در میادین کشور به محاکمه کشانده شدند و این محکومیت تاریخی بر پیشانی آن‌ها حک شد.  
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سران فتنه به محاکمه دادگاه مردمی و تاریخ محکوم شده‌اند، گفت: برخی بی‌آبروتر از آنند که بخواهند بحث قانون و تقید به قانون اساسی را مطرح کنند چراکه با عملکردشان، ثابت کرده‌اند که سرمایه رژیم صهیونیستی هستند و هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند.  
 
آیت‌الله حیدری بیان داشت: کسانی که در داخل کشور بر این مسئله تاکید دارند، که فتنه 88 یک سوءتفاهم بوده یا انسان‌های جاهل و بی‌بصیرتند یا نوچه‌های فتنه‌گران که قصد به فراموشی سپردن فتنه 88 را در اذهان عمومی دارند.
 
نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: برخی چهره‌های سیاسی که در راستای پرو‍ژه‌های افرادی همچون اردشیر امیر ارجمند درباره سران فتنه به اظهارنظر می‌پردازند یا مسائل کلان و اصلی نظام را متوجه نمی‌شوند که لیاقت و شایسته مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را ندارند یا خائنینی هستند که وابسته به فتنه‌اند و با این اظهاراتشان انگشت اتهام را به سمت خودشان نشانه می‌گیرند و خود را در مظان اتهام قرار می‌دهند.  
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: توصیه می‌کنم اکنون که فرصتی برای این افراد پیش آمده تا بتوانند در نظام خدمت کنند بین خودشان و خدای خود توبه و دست از عناد بردارند و در خط ولایت حرکت کنند چرا که مواضع مقام معظم رهبری درباره فتنه کاملا مشخص و محرز است.
 
آیت‌الله حیدری خاطرنشان کرد: افرادی که از رفع حصر سران فتنه سخن می‌گویند برای اثبات صلاحیتشان در نظام جمهوری اسلامی، باید مواضع خود را نسبت به فتنه روشن کنند، نه اینکه به عنوان بازوی کمکی برای فتنه‌گران علیه کشور به ایفای نقش بپردازند.

گفتنی است چندی پیش " اردشیر امیر ارجمند" مشاور ارشد "میرحسین موسوی" در گفتگو با یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب گفته بود کانون‌های قدرتی در قوه قضائیه، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و برخی مقامات سپاه وجود دارند که سعی می‌کنند مسئله رفع حصر اتفاق نیفتد، امیدوارم افرادی که مانع این قضیه می‌شوند سرعقل آمده و منافع کشور را در نظر بگیرند، چرا که آزادی آن‌ها باعث برنده شدن همه می‌شود.
 
عضو گروهک تروریستی منافقین، خواستار شده که این مسئله جامعه مدنی است که با طرح مطالبه و پیگیری آن و پیدا کردن روش‌های مقتدرانه فشار لازم را به مجموعه حاکمیت در مورد رفع حصر وارد کند. 

لازم به ذکر است که اخیرا برخی از مسولان داخلی در راستای رفع حصر سران فتنه به اظهار نظرات متفاوتی پرداختند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.