سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منابع روسي خبر دادند؛

ناتواني ائتلاف مخالفان سوري در تشكيل هيئت براي حضور در ژنو2

منابع آگاه در وزارت امورخارجه روسيه از ناتواني گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوري در تشكيل هئيتي براي حضور در كنفرانس ژنو2 خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه الجمهوريه لبنان به نقل از منابع آگاه در وزارت امورخارجه روسيه نوشت:هماهنگي كاملي بين متحدان آمريكا ،"بان كي مون" دبير كل سازمان ملل و همچنين "اخضر ابراهيمي" نماينده ويژه سازمان ملل در سوريه بر سر برگزاري كنفرانس ژنو2 در موعد مقرر آن وجود دارد.

اين منابع آگاه با اشاره به اينكه هيئتي از رئيسان ائتلاف مخالفان سوري در روزهاي 13 و 14 ماه ژانويه با هدف رايزني درخصوص برنامه كاري كنفرانس ژنو2 به مسكو سفر مي‌كنند افزودند:ائتلاف مخالفان سوريه عزم خود را براي به تاخير افتادن موعد برگزاري كنفرانس ژنو2 به مقامات كرملين ابلاغ داشته اما مسكو اين تاخير را وارد ندانسته و تاخير در برگزاري كنفرانس ژنو2 را به معناي تداوم كشتار در سوريه دانسته است.

منابع آگاه در وزارت امورخارجه روسيه با بيان اينكه ائتلاف مخالفان سوريه در تشكيل هيئتي از مخالفان سوري به ويژه ارتش آزاد كه چندين بار مخالفات خود را براي مشاركت در ژنو2 ابراز داشته،ناتوان است اضافه كردند:ائتلاف مخالفان در پي به دست آوردن تضمين هايي از كشورهاي مشاركت كننده در كنفرانس ژنو هستند كه  حضور رهبران حزب بعث را در قدرت سياسي سوريه كاهش يابد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دوحه ، قطر ، سوریه ، رئیس ، مخالف ، ژنو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.