سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی روشهای نوین کشاورزی در سیمای آبادی

برنامه سیمای آبادی این هفته ازشنبه تا سه شنبه هر روز به یکی از موضوعات مرتبط با کشاورزی اشاره می کند که هر کدام اهمیت ویژه ای دارد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما،‌ اولین روز هفته سیمای آبادی در برنامه خود که ساعت 17:40 پخش می شود بحث روشهای نوین فناوری در کشت برنج و مزایای استفاده از کود بیولوژیک صحبت می کند، گفت و گو با کشاورزان گیلانی و گلستانی درباره تجربیات خود در استفاه از این کودها از جمله  بخش های این برنامه است.

 تولید و صادرات انار در کوهدشت لرستان و گفت وگو با کشاورزان فعال در این زمینه موضوع برنامه روز یکشنبه سیمای آبادی است که حال و هوای خاصی به برنامه می بخشد، گفتنی است منطقه کوهدشت یکی از قطب های تولید انار در کشور محسوب می شود. این برنامه سیمای آبادی نیز ساعت 17:40 به مدت 15 دقیقه پخش می‌شود.

برنامه روز دوشنبه سیمای آبادی درباره حمایت های صندوق توسعه کشاورزی از بخش کشاورزی است که کارشناسان این صندوق درباره وظایف و عملکرد آن و کشاورزانی که از تسهیلات این صندوق ها استفاده کرده اند از حمایت های آن می گویند، بررسی فعالیت صندوق توسعه کشاورزی در بخش های باغبانی در استان هرمزگان موضوع اصلی برنامه روز دوشنبه سیمای آبادی را به خود اختصاص می دهد. روز سه شنبه نیز با توجه به اهمیت آشنایی کشاورزان با صندوق توسعه کشاورزی، فعالیت این صندوق در استان زنجان بررسی و با کشاورزان فعال در این صندوق گفت و گو می‌شود.

این برنامه نیز مانند روزهای گذشته ساعت 17:40 از شبکه یک سیما به مدت 15 دقیقه پخش می‌شود.

لازم به ذکر است،  سیمای آبادی کاری از گروه جهاد شبکه یک سیماست که هر هفته با موضوع کشاورزی حدود ساعت 17: 40 پخش می‌شود.

گفتنی است، عوامل دست اندرکار این برنامه عبارتند از:  مجریان طرح محمد اخوان، حسین فولادی،
 کارگردان و تدوین: محمد یعقوبی، تصویر بردار : داوود ترابی .

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.