سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/ راه اندازی بندرخشک اصفهان:

گامی موثر در تقویت زیرساخت بازرگانی مرکز کشور است

رییس اتاق اصفهان گفت:تشکیل هیات موسس بندرخشک اصفهان گامی موثر در تقویت زیرساخت بازرگانی منطقه مرکزی کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، «خسرو کسائیان»در سی و پنجمین جلسه هیات نمایندگان اتاق اصفهان گفت:طی برگزاری جلسه ای در استانداری اصفهان هیات موسس بندر خشک شامل اتاق بازرگانی،خانه صنعت،اتاق تعاون و چند شرکت تولیدی و حمل و نقل معرفی و اتاق بازرگانی به عنوان رییس این هیات انتخاب شد .

وی تاکید کرد:بندر خشک می تواند ضمن کاهش بار ترافیکی بندر شهید رجایی به توسعه و تسهیل مبادلات تجاری در بخش واردات و صادرات کمک کند.

نایب رییس اتاق اصفهان در این جلسه همکاری بخش غیر مولد را برای بخش مولد خواستار شد و گفت:بانکها می تواند با ارایه خدمات مناسب واحدهای تولیدی را تقویت کنند.

«محمود اسلامیان» از تنظیم آیین نامه بودجه اتاق های بازرگانی به همت کارشناسان خبره بودجه نویسی کشور خبر داد و گفت:در این بودجه تمام فعالیت ها کدگذاری شده و هر فعالیت انجام گرفته در اتاق بر اساس کد اختصاصی ارزیابی می شود.

وی تشکیل جلسه ویژه هیات نمایندگان برای بررسی راهکارهای حل مسایل واحدهای تولیدی استان رات خواستار شد و گفت:اتاق با بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و بیان ان در شورای گفت و گو می تواند در حل مسایل واحدهای اقتصادی موثر باشد./س

برچسب ها: اصفهان ، راه ، اندازی ، بندر ، خشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.