سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بعد از غذا اولویت این دولت "سلامت" است

این دولت هدیه‌ای نیست، بنابراین بر اساس عقلانیت و اولویت بندی است و حتما دولت به "وزارت بهداشت" کمک خواهد کرد.

دکتر حسن هاشمی در خصوص دیدار با رئیس جمهور و گزارش 100 روزه  این وزارتخانه به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  گفت: آقای رئیس جمهور به بنده فرمودند که بعد از غذا، مسئله ی "سلامت "برای دولت اولویت دارد. به دلیل این‌که برخی اوقات مردم حاضر‌ند از غذا هم برای تامین دارو و درمان خانواده شان بگذرند و حتما در سیاست گذاری کلان دولت این نگاه خیلی خیلی موثر خواهد بود و همان طور که قبلا اعلام کرده ایم، امیدواریم که به ماه‌های آینده و روزهای آینده و تصمیماتی که مجلس و دولت در خصوص هدف‌مندی یارانه ها خواهند گرفت، بنابراین مقداری سکوت کرده‌ایم و منتظریم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی افزود: امیدواریم مشکلات خیلی خیلی زیادی که ما در حوزه "سلامت" داریم و شرمنده مردم از نظر نوع خدماتی که ارائه می‌دهیم و همینطور کیفیت آن هستیم، بتوانیم تصمیم سازی منطقی ولی در عین حال جسورانه ان شالله منجر به مورد توجه قرار گرفتن اعتبارات این بخش شود و از آن طرف ما نیز در رفتار و نوع مدیریت خود تغییرات اساسی ایجاد کنیم.

دکتر هاشمی در خصوص دریافت هدیه‌ای خاص در هنگام گزارش 100 روزه به رئیس جمهور گفت: این دولت هدیه‌ای نیست، بنابراین بر اساس عقلانیت و اولویت بندی است. حتما دولت به این وزارتخانه کمک خواهد کرد.

وی در پاسخ به 8 هزار میلیارد تومان بدهکاری وزارت بهداشت و انتظار کمک از دولت گفت: بله باید به این وزارتخانه کمک کرد، ولی باید به خزانه نیز توجه داشت و چیزی که رئیس جمهور فرمودند :واقعا داشته و توهم نیست و فکر می‌کنم مردم نیز متوجه مشکلات این دولت هستند و ان‌شالله با گذراندن این بحران اوضاع خیلی بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سلامت ، غذا ، اعتبار ، هدیه ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.