سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصابات جدید در انجمن سينماي جوانان ايران

با حكم حبيب ايل بيگي معاون اداري-مالي و سرپرست مديريت روابط عمومي منصوب شدند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از انجمن سینمای جوانان ایران، با حكم حبيب ايل بيگي , مهدي پيماندار به سمت معاون اداري - مالي و امور استانها و سهيلا عسكري به سمت سرپرست مديريت روابط عمومي منصوب شدند.

در حكم آقاي پيماندار آمده است:
نظر به شايستگي ها و سوابق ارزشمند جنابعالي در عرصه اداري و مالي مراكز فرهنگي و هنري , به موجب اين حكم به سمت «معاون اداري-مالي و امور استانها» انجمن سينماي جوانان ايران منصوب مي شويد.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و همكاري و همدلي كليه همكاران، مديران ستادي و استاني در انجام وظايف و ماموريتهاي محوله و رشد و شكوفايي جوانان ايران اسلامي موفق و سربلند باشيد.
 
لازم ميدانم از زحمات جناب آقاي اميرحسين بيدمشكي پور در دوران تصدي اين مسئوليت قدرداني نمايم.

لازم به ذكر است پيش از اين آقاي پيماندار از سوي هيئت امنا  به سمت نايب رييس هيئت مديره انتخاب شده بودند.

و در حكم عسكري آمده است :
نظر به شايستگي , تعهد و سوابق و شناخت دقيق شما از انجمن و با توجه به بررسي و بازنگري در ساختار و برنامه هاي انجمن و تا تعيين چارت جديد, به موجب اين حكم به عنوان « سرپرست مديريت روابط عمومي» انجمن سينماي جوانان ايران منصوب مي‌شويد.

در اين راستا جلب همكاري همه واحدهاي ستادي، دفاتر استاني و شهرستاني، رسانه‌هاي ارتباط جمعي براي انعكاس فعاليت‌هاي انجمن و معرفي و شناساندن بيش از پيش فيلمسازان و عكاسان جوان عضو انجمن از اهميت ويژه اي برخوردار است.

اميدوارم با تاييدات الهي و بهره گيري از معارف و يافته هاي علمي مرتبط و بهره گيري از نيروهاي مومن و متعهد و با توكل به خداوند متعالي، مجموعه اقدامات اين مديريت بتواند نقش موهر در تحقق اهداف و رسالت اصلي انجمن ايفا نمايد.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.