سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جریانات افراطی در سوریه با بن‌بست روبرو شده‌اند/تکفیری‌ها و سلفی‌ها پشت پرده انفجار‌های تروریستی بیروت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن محکومیت حادثه تروریستی اخیر بیروت، گفت: مزدوران استکبار که در سوریه با بن‌بست روبرو شده و احساس شکست می‌کنند با گسترده کردن صحنه نبرد درصدد بر هم زدن امنیت لبنان برآمده‌اند تا حوادث سوریه را به حاشیه ببرند.

سید حسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به انفجار تروریستی اخیر بیروت، اظهار داشت: جریانات افراطی تکفیری و سلفی‌ که با حمایت‌های مالی و پشتیبانی سیاسی، نظامی آمریکا، غرب و بعضاً کشورهای منطقه از جمله عربستان در سوریه شکل گرفته و به یک سازمان‌ شبه تروریستی مخوف تبدیل شده‌اند در سوریه با بن‌بست روبرو شده و احساس شکست می‌کنند لذا با گسترده کردن صحنه نبرد درصدد بر هم زدن امنیت لبنان برآمده‌اند تا حوادث سوریه را به حاشیه ببرند.

وی در ادامه با بیان اینکه تکفیری‌ها و سلفی‌ها عملیات تروریستی لبنان و عراق را مدیریت می‌کنند، افزود: گروه‌های افراطی که با حمایت غرب و آمریکا مجهز شده‌ و تشکیلات درست کرده‌اند، بحران سوریه را به دیگر کشورها از جمله عراق و لبنان  منتقل می‌کنند که البته  روزی هم بلای جان عربستان سعودی، قطر ، امارات و حتی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها خواهند شد.

انفجار تروریستی جمعه هفته گذشته در مرکز لبنان منجر به کشته شدن ۸ نفر از جمله "محمد شطح"  یکی از وزرای پیشین لبنان و مشاور ارشد" سعد الحریری" شده است.

" حزب الله لبنان" نیز این حمله تروریستی را به شدت محکوم و با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که هدف از این اقدامات تخریب کشور و تلاش برای ضربه زدن به ثبات و وحدت ملی لبنان است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.