سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پايان سال محقق مي شود؛

افزايش ناوگان حفاري به 80 دستگاه/پيشرفت 85درصدي حفاري در "ميدان آزادگان جنوبي"

معاون مديرعامل شرکت ملي حفاري ايران از افزايش ناوگان حفاري تا پايان سال 93 خبر داد و گفت: طبق برنامه ريزي صورت گرفته تا پايان سال ناوگان حفاري به 80 دستگاه خواهد رسيد و اين دستگاهها امکان افزايش به 85 دستگاه را نيز دارد.

محمدرضا تاکايدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، از افزايش ناوگان حفاري تا پايان سال 93 خبر داد و گفت: طبق برنامه ريزي صورت گرفته تا پايان سال ناوگان حفاري به 80 دستگاه خواهد رسيد و اين دستگاهها امکان افزايش به 85 دستگاه را نيز دارد.

وي تصريح کرد: اميدواريم با تامين اعتبار به موقع بتوانيم ناوگان حفاري را گسترش دهيم همچنين توسعه ناوگان در بحث دريا و خشکي مدنظر است.

تاکايدي با اشاره به اينکه شرکت حفاري ملي ايران دانش فني مورد نياز براي ارائه خدمات در اين بخش را دارد گفت: شرکت ملي حفاري موضوع بازسازي و بروزرساني خدمات و تجهيزات را در برنامه کاري خود قرار داده است.

معاون مديرعامل شرکت ملي حفاري ايران از مذاکره با شرکت هاي داخلي براي تامين تجهيزات و موتورهاي درون چاهي خبر داد و افزود: در حال حاضر توليدات داخلي پاسخگوي نياز حفاري است .

وي گفت: نمي توانيم ارتباط با خارج از کشور را قطع کنيم چراکه براي توسعه ارائه خدمات و ارتقاي سطح دانش و تکنولوژي بايد با شرکت ها و کشورهاي صاحب دانش در ارتباط بود.

تاکايدي در ادامه در خصوص پروژه آزداگان جنوبي اظهار داشت: اين پروژه کليد در دست با دو دکل حفاري فتح 89 است که در اين طرح حفاري سه حلقه چاه در حال انجام بوده که حفاري يکي از چاه ها تمام شده و حلقه دوم دکل 32 در دست اجراست به طوري که اين پروژه 85درصد پيشرفت واقعي در مقابل 94 درصد را داراست.

وي تاکيد کرد: متراژ حفاري ها حدود 6 هزار و 700 متر با دکل 32 بوده که ظرف 20 روز آينده به اتمام مي رسد هم اکنون دکل 89 فتح در آنجا مستقر است.

برچسب ها: حفاری ، ناوگان ، پیشرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.