سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيگيري "شکايات اينترنتي" در سازمان حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان

رئيس مرکز توسعه تجارت الکترونيک گفت: تا يک ماه آينده کليه شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي از سوي سازمان حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان پيگيري و بررسي مي‌شود.

جعفر محمودي رئيس مرکز توسعه تجارت الکترونيک در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: قرار است سيستمي ارتباطي ميان مرکز توسعه تجارت الکترونيک و سازمان حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان راه‌اندازي شود که از طريق آن کليه شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي به سازمان حمايت ارسال شود.
 
وي افزود: برقراري اين سيستم ارتباطي موجب تسريع رسيدگي و پيگيري شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي در کشور مي‌شود.
 
وي با اشاره به اينکه تاکنون مرکز توسعه تجارت در ارتباط با دريافت شکايات خريدهاي اينترنتي نقش ميانجي و مصالحه‌گر را ايفا مي‌کرده، اظهار داشت: مرکز توسعه تجارت، شکايات دريافت شده را به فروشگاههاي اينترنتي ارسال مي‌کرده و زمينه حل و فصل آن را فراهم مي‌آورد.
 
محمودي ادامه داد: از اين پس با برقراري ارتباط سيستمي ميان مرکز توسعه تجارت الکترونيک و سازمان حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان، بلافاصله شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي به صورت سيستماتيک به سازمان ارجاع و پيگيري مي‌شود.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
abbas
۲۰:۳۳ ۱۵ تير ۱۳۹۳
با سلام وخسته نباشی
ببخشید این صفحات تبلیغاتی که همیشه ی خدا رو صفحه، پشت سر هم نمایش داده میشن زده این اعصاب ما رو داغون کرده(تبلیغات برای بانوان و ساعتو ...)واقعا روانی شدم.تا میری یه مطلب علمی چیزی بخونی زارت اینا میاد بالا واقعا کشورمون همه چیزو مسخره گرفته.
لطفا راهنمایی کنید
راسی سرویس اینترنتی من 2030هسش