رئيس مرکز توسعه تجارت الکترونيک گفت: تا يک ماه آينده کليه شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي از سوي سازمان حمايت از حقوق مصرفکنندگان پيگيري و بررسي ميشود.

جعفر
محمودي رئيس مرکز توسعه تجارت الکترونيک در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه
خبرنگاران گفت: قرار است سيستمي ارتباطي ميان مرکز توسعه تجارت الکترونيک و
سازمان حمايت از حقوق مصرفکنندگان راهاندازي شود که از طريق آن کليه
شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي به سازمان حمايت ارسال شود.
وي افزود: برقراري اين سيستم ارتباطي موجب تسريع رسيدگي و پيگيري شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي در کشور ميشود.
وي
با اشاره به اينکه تاکنون مرکز توسعه تجارت در ارتباط با دريافت شکايات
خريدهاي اينترنتي نقش ميانجي و مصالحهگر را ايفا ميکرده، اظهار داشت:
مرکز توسعه تجارت، شکايات دريافت شده را به فروشگاههاي اينترنتي ارسال
ميکرده و زمينه حل و فصل آن را فراهم ميآورد.
محمودي ادامه داد:
از اين پس با برقراري ارتباط سيستمي ميان مرکز توسعه تجارت الکترونيک و
سازمان حمايت از حقوق مصرفکنندگان، بلافاصله شکايات مربوط به خريدهاي
اينترنتي به صورت سيستماتيک به سازمان ارجاع و پيگيري ميشود.
انتهاي پيام/