پيگيري "شکايات اينترنتي" در سازمان حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان
جعفر محمودي رئيس مرکز توسعه تجارت الکترونيک در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: قرار است سيستمي ارتباطي ميان مرکز توسعه تجارت الکترونيک و سازمان حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان راه‌اندازي شود که از طريق آن کليه شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي به سازمان حمايت ارسال شود.
 
وي افزود: برقراري اين سيستم ارتباطي موجب تسريع رسيدگي و پيگيري شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي در کشور مي‌شود.
 
وي با اشاره به اينکه تاکنون مرکز توسعه تجارت در ارتباط با دريافت شکايات خريدهاي اينترنتي نقش ميانجي و مصالحه‌گر را ايفا مي‌کرده، اظهار داشت: مرکز توسعه تجارت، شکايات دريافت شده را به فروشگاههاي اينترنتي ارسال مي‌کرده و زمينه حل و فصل آن را فراهم مي‌آورد.
 
محمودي ادامه داد: از اين پس با برقراري ارتباط سيستمي ميان مرکز توسعه تجارت الکترونيک و سازمان حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان، بلافاصله شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي به صورت سيستماتيک به سازمان ارجاع و پيگيري مي‌شود.
انتهاي پيام/