سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير عامل شرکت سهامي بيمه ايران:

"بیمه ایران" بالاترین رتبه توانگری را دارد

جواد سهاميان مقدم به تازه ترين آمار بيمه مرکزي درباره توانگري شرکت هاي بيمه اي اشاره و اعلام کرد: بيمه ايران شرکت بالاترين رتبه توانگري را در ميان شرکت هاي بيمه اي دارد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بيمه ايران ، جواد سهاميان مقدم امروز پس از امضاي قرارداد خدمات بيمه اي با سازمان نظام روانشناسي افزود: با  اين توانمندي مي توانيم ريسک هاي بزرگ را قبول اتکايي کند.

مدير عامل بيمه ايران ادامه داد : در بازار رقابتي ، عملکرد مناسبي داريم و همچنان بزرگترين شرکت بيمه اي کشور و منطقه باقي هستيم.

وي با تاکيد بر رعايت حقوق بيمه گذاران ، سرعت درانجام کار و خلاقيت گفت : بيمه گذاران اقبال بيشتري به اين شرکت دارند و اين شرکت بيش از 50 درصد سهم بازار بيمه اي کشور را دارد.

مدير عامل شرکت بيمه ايران با اشاره به طرح بيمه جامع روستاييان هم ‌گفت : اين بيمه نامه ها با همکاري نمايندگي هاي بيمه ايران و دفاتر پست بانک در اختيار هموطنان روستايي قرار مي گيرد.

جواد سهاميان مقدم با اشاره به اينکه 66 درصد مساحت کشور در معرض  حوادث طبيعي مانند زلزله، سيل و طوفان قرار گرفته است ، گفت: 90 درصد جمعيت نيز در اين مناطق ساکن هستند.

وي افزود : 28 و نيم درصد جمعيت ايران اسلامي را روستاييان تشکيل مي دهند و شرکت بيمه ايران به منظور ارتقاي سطح اميد اين قشر که نقشي بي بديل در توليد و اقتصاد دارند،  طرح بيمه جامع روستاييان را اجرا کرده است.

مدير عامل بيمه ايران تعهدات اين طرح را ابتدا شامل بيمه ساختمان ها، تاسيسات، اثاثيه منازل مسکوني و انبارهاي علوفه در مقابل آتش سوزي،‌صاعقه، زلزله، انفجار، برف سنگين، سيل و توفان اعلام کرد.

سهاميان مقدم گفت : پوشش ثانويه اين طرح بيمه اي را سرقت اثاثيه و ادوات کشاورزي و در نهايت مسئوليت مالي در قبال خسارت به همسايگان از ناحيه ترکيدگي لوله و آتش سوزي تشکيل مي دهد.

وي حق بيمه اي را که طبق سه مدل يادشده طرح بايد پرداخت شود به ترتيب 25، 50 و 75 هزار تومان در سال اعلام کرد و گفت: البته طرح شامل بيمه آسيب ديدگي و نقص عضو روستانشينان که نوعي بيمه درمان و عمر محسوب مي شود و محصولات باغي و دام هاي روستائيان را که بلاياي طبيعي به آن خسارت وارد مي کند نيز در بر مي گيرد.

سهاميان مقدم اعلام کرد : در طرح بيمه جامع روستاييان ،تامين معيشت موقت سرپرستان خانوار هم 10 ماه پيش بيني شده است.
انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، بیمه ، بانک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.