متهم "ح - ر" گفت: بنده تمام آدرس‌ها را به درستی یادداشت کردم و دو فقره چک به خاله‌ام دادم اما مبلغ آنرا به یاد ندارم و آقای "د - س" به همسرم چک دادند، بنده نادانسته این کارها را انجام دادم.

به گزارش خبرنگار حقوقی - قضایی باشگاه خبرنگاران، هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرنده متهمان بیمه ایران در نوبت عصر امروز سه‌شنبه سوم دی ماه در شعبه 79 دادگاه کیفزی استان تهران به ریاست "قاضی کشکولی" برگزار شد.

"قاضی کشکولی" در تفهیم اتهام "ح - ر" گفت: اتهام پولشویی به میزان 2 میلیارد و 313 میلیون و 62 هزار ریال و معاونت در اختلاس به همان میزان و تحصیل مال نامشروع به مبلغ 350 میلیون ریال است،  در جایگاه حاضر شد.  
 
وی در دفاعیات خود اظهار داشت: بنده فکر می‌کردم کار خیری انجام می‌دهم و من به عنوان وصول کننده خدمت آقای د.ف بودم.  
 
قاضی خطاب به متهم "ح - ر" پرسید: چند حساب به نام خود باز و آیا وجوهی بابت وصول چک‌ها دریافت کرده‌اید؟
 
متهم " ح - ر" گفت: دقیقا نمی‌دانم فکر می‌کنم چند حساب در کرج، در بانک‌های صادرات، ملی و ملت باز کردم و از نیمه دوم سال 85 برای کار به کرج آمدم و از سال 86 حساب افتتاح کردم، اما بنده ریالی از بابت گرفتن چک‌ها دریافت نکردم و فقط برای آقای د.س کار می‌کردم.  
 
قاضی خطاب به متهم "ح - ر" اظهار داشت: چک‌ها را به نام چه کسی وصول می‌کردید و چرادر پشت‌نویسی چک‌ها آدرس غیرواقعی می‌نوشتید؟
 
متهم پاسخ داد: بنده تمام آدرس‌ها را به درستی یادداشت کردم و دو فقره چک به خاله‌ام دادم اما مبلغ آنرا به یاد ندارم و آقای "د - س" به همسرم چک دادند، بنده نادانسته این کارها را انجام دادم.  
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: دفاعیات ، متهم ، حقوقی ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار