سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اصفهان میزبان ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب

ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب، تاسیسات آب و فاضلاب با حضور دهها بنگاه اقتصادی، شرکت، کارخانه و واحدهای تولیدی داخلی و خارجی از 14 تا 17 دی جاری در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان، علاوه بر شرکت های خارجی، شرکت ها، واحدهای صنعتی و نهادهای دولتی و نیمه دولتی کشورمان از استان های تهران، اصفهان، مشهد، البرز، قزوین، فارس و یزد نیز حضور فعال دارند.

ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان در دو سالن مجزا و در مساحتی بالغ بر چهار هزار و 500 متر مربع برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه، انواع لوله و اتصالات چدنی، فلزی و پلی اتیلن، سامانه های تصفیه آب و فاضلاب، آب شیرین کن و مواد شیمیایی مرتبط، شرکتهای مشاور، پیمانکاران طرح های سد و نیروگاههای برق آبی، تونل های آبرسانی، سامانه های پمپاژ، انتقال و آبرسانی، شبکه های توزیع، سامانه های جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه، سامانه های آزمایشگاهی، انواع شیرآلات صنعتی، پمپ های صنعتی و اتصالات مرتبط، فیلتر های صنعتی، مخازن و سامانه های آبیاری و زهکشی و آبیاری قطره ای ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان همچنین موسسات تحقیقاتی و آموزشی، انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، نشریات مرتبط، ماهنامه عمران آب، نشریه مهندسی آب، نشریه لوله، نشریه مقاوم سازی و بهسازی و غیره حضور دارند.
رییس اجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان به مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ارائه تحول ها و پیشرفت های صنعت آب و فاضلاب، معرفی توانمندی ها و قابلیت های فنی و تخصصی این صنعت، ایجاد و تقویت ارتباط های علمی و همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری های مشترک و تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی صنعت آب و فاضلاب، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
آموخته افزود: قرار گرفتن ایران در منطقه خشک با متوسط بارش یک سوم میانگین بارندگی جهان، افزایش جمعیت، توسعه شهرنشینی و پیشرفت روز افزون شهرهای بزرگی همچون تهران، تبریز، مشهد و اصفهان، موجب استفاده بی رویه از منابع آبی شده و نیاز به آب شیرین و ضرورت بر حفظ آن را بیشتر کرده است و ما تلاش می کنیم این مهم را در چنین نمایشگاههایی اطلاع رسانی کرده و توجه همگان را به آن افزایش دهیم/س.

برچسب ها: اصفهان ، میزبان ، نمایشگاه ، صنعت ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.