هفتمين نمايشگاه صنعت آب وتأسيسات آب و فاضلاب اصفهان از 9 تا 12 دی ماه در محل نمايشگاه هاي بین المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان نمایشگاه امسال با حضور 70 شركت فعال و معتبر از استان هاي تهران، اصفهان، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، البرز، قزوين، فارس و يزد در دو سالن مجزا و در مساحتي بالغ بر 4500 مترمربع برگزار می شود.

شركت هاي حاضر در اين نمايشگاه در زمينه هاي لوله و اتصالات چدني، فلزي و پلي اتيلن، سيستم هاي تصفيه آب و فاضلاب، آب شيرين كن و مواد شيميايي مرتبط، شركت هاي مشاور، پيمانكاران طرح هاي سد و نيروگاه هاي برق آبي، تونل هاي آبرساني، سيستم هاي پمپاژ، ‌انتقال و آبرساني، شبكه هاي توزيع، سيستم هاي جمع آوري فاضلاب و تصفيه خانه، سيستم هاي آبياري و زهكشي، آبياري قطره اي، سيستم هاي آزمايشگاهي، مؤسسه هاي تحقيقاتي و آموزشي، انواع شير آلات صنعتي، پمپ هاي صنعتي و اتصالات مرتبط،‌ فيلترهاي صنعتي، مخازن و ... فعاليت داشته و وزارت نيرو، سازمان آب منطقه اي استان اصفهان، شركت آب و فاضلاب استان اصفهان، شرکت آب و فاضلاب روستایی و انجمن لوله و اتصالات پي وي سي ایران، نشريه سرو لاله زار و نشريه مهندسي آب از جمله حامیان اين نمايشگاه هستند.

این نمایشگاه ساعات بازدید 15 تا 21 را برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته است.
با توجه به وجود رودخانه زاینده رود در استان اصفهان و جایگاه این استان در صنعت و کشاورزی، برگزاری این نمایشگاه و حضور شرکت ها و مؤسسات مرتبط برای ارائه خدمات فنی- مهندسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.