سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه جشنواره جام جم،

اظهارات شنیدنی پیشکسوت عرصه تئاتر درباره جشنواره جام جم

ایرج راد، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: جشنواره جام جم به عنوان مکانی برای تقدیر و تشکر فعالان اهالی تلویزیون، قابل تقدیر است.

"ایرج راد"، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به حضور در پروژه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: درحال حاضر گرفتار مشکلات "خانه تئاتر" هستم و هنوز درگیر کارهای این مکان هستم. 

وی افزود: حضورم در سریال‌های تلویزیونی مستلزم فراهم شدن شرایط است به این دلیل که باید کارهای "خانه تئاتر" را در اولویت قرار دهم. 

راد، تصریح کرد: وجود یک فیلمنامه مناسب و کاری که در تهران تصویربرداری‌اش انجام شود، جزء شرایط فعلی کاری‌ام است. 

بازیگر سریال "دختران حوا"، افزود: در اولین فرصت که کارهای "خانه تئاتر" را به سرانجام برسانم در صورت فراهم شدن شرایط شاید کارگردانی تئاتری را در تلویزیون عهده‌دار شوم. 

راد با اشاره به کارگردانی سریال‌های تلویزیونی، اظهار داشت: سریال سازی امری تخصصی بوده و من ترجیح می‌دهم یا در اثری به ایفای نقش بپردازم و یا اینکه مشغول تئاتر باشم. 

وی درخصوص سومین جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: از دور در شرایط چگونگی این جشنواره قرار گرفته‌ام و چند سالی غیر از برگزاری آن می‌گذرد و قابل ستایش است. 

راد خاطر نشان کرد: هر جشنواره‌ای که هنرمندان و فعالان آن عرصه را تشویق به ساخت آثار ارزشمند کند به عقیده من، مفید و سازنده خواهد بود. 

انتهای پیام/  ص
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.