سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظاميان صهيونيست 14 فلسطيني را ربودند

نظاميان رژيم صهيونيستي 14 فلسطيني را در کرانه باختري رود اردن بازداشت کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی قطر ؛ منابع فلسطيني و شاهدان روز پنجشنبه گفتند نظاميان اشغالگر به اردوگاه عسکر و عين بيت الماء در شهر نابلس ، شهرک سلوان در جنوب مسجد الاقصي و شهرک سعيد در شمال شرق الخليل يورش بردند و   14  فلسطيني را ربودند .

نظاميان رژيم صهيونيستي هر روز به بهانه هاي  مختلف به شهرها و شهرک هاي فلسطيني نشين در کرانه باختري رود اردن يورش مي برند و جوانان فلسطيني را بازداشت مي کنند .

ارتش اسرائيل ديشب  به خانه هاي دو شهروند فلسطيني در شهرک قباطيه در جنوب شهر جنين يورش بردند . منابع امنيتي اعلام کردند ارتش اسرائيل با يورش به خانه هاي محمد عبد الفتاح سياعنه و علي حسين ابو جعب اقدام به بازجويي از اعضاي خانواده و بازرسي از داخل خانه ها کردند . ارتش اسرائيل بدون بازداشت جوانان فلسطيني از شهرک قباطيه خارج شدند . 

ارتش اسرائيل بامداد امروز همچنين يکي از محافظان محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان را در نابلس دستگير کردند . يگان هاي گشتي ارتش اسرائيل در ساعات اوليه امروز به روستاي بيتا در جنوب شهر نابلس يورش بردند و راضي  سيعد عبد حمايل 24 ساله و از محافظان گارد رياست تشکيلات خودگردان را بازداشت کردند.


انتهای پیام / 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.