سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اعلام کمیته استیناف در مورد اعاده دادرسی باشگاه پرسپولیس؛

تخلف دایی محرز نشد

روز گذشته کمیته استیناف دایی را از اتهام وارده تبرئه کرد و جریمه های وی را بخشید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،   روز گذشته کمیته استیناف دایی را از اتهام وارده تبرئه کرد و جریمه های وی را بخشید.

چندی پیش کمیته انضباطی  به علت اتهام تخلف ، دایی را به پرداخت 7 میلیون تومان جریمه و محرومیت دو جلسه ای محکوم کرده بود. این جریمه ها روز گذشته با اعلام کمیته استیناف  بخشیده شد.

همچنین کمیته استیناف ، اتهام تخلف دایی را محرز ندانست.

بنا براین گزارش و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال نظر به اینکه دفاعیات مذکور ( علی دایی ) به حکم مدارک ارائه شده موجه بوده و استنباط قضایی اعضای کمیته استیناف از اظهارات وی، موافق ادعای علی دایی و معطوف نبودن به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است.

بنا براین با عنایت به اینکه پرونده متشکله هم صرفا بنا به شکایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، به جریان افتاده و با تذکر به اینکه رسیدگی به اتهامات اظهارات، خلاف واقع نسبت به داور مسابقه ملازم با رسیدگی به پرونده اتهامی داور مربوطه و اثبات بی گناهی و برائت وی از اتهامات نسبت داده شده دارد.

 در نتیجه به استناد ماده 29 آئین نامه انضباطی، کمیته استیناف ضمن نقض رای موضوع اعاده دادرسی و نیز رای موید به آن صادره از کمیته انضباطی، حکم برائت متقاضی اعاده دادرسی(علی دایی)را صادر و اعلام می کند.

حکم صادره قطعی است.
برچسب ها: دایی ، استیناف ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.