سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار/

مشايخي:آنقدر وقيح نيستم که خودم را سفير ايران بنامم/همسرم عاشق فوتبال و کشتي است

بازيگر سينما و تئاتر کشورمان گفت:من آنقدر پر رو و وقيح نيستم که خود را سفير ايران بدانم بلکه دوستان اين را از من خواستند که به اسپانيا سفر کنم.

جمشيد مشايخي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من آنقدر پر رو و وقيح نيستم که خود را سفير ايران بدانم بلکه دوستان اين را از من خواستند که به اسپانيا بروم اما من فقط دلم سوخت که مردم ايران را بخواهند اينگونه زير سئوال ببرند، آن هم مردمي که من هرچه دارم از آنهاست و از آنها درس گرفتم، وقتي فردوسي پور نود را ادراه مي‌کند، حرف هاي سردي در اين برنامه به وي گفته‌مي شود اما وي تنها فقط لبخند مي‌زند و اين براي من يک درس بزرگ است و من از اين جوان درس مي گيرم و اين فرهنگ ناب ايراني است و ما بايد به جهانيان بگوييم که بي ادب نيستيم و داراي فرهنگي غني هستيم، وقتي جهان پهلوان تختي کشتي مي‌گرفت و برنده مي‌شد ناراحت مي‌شد چراکه وي پشت يک پهلوان را به خاک ماليده بود.
 
وي تصريح کرد:همسرم کشتي و فوتبال را خيلي دوست دارد و حتي بيشتر از من مي‌داند و من بازي‌هاي مسي را خيلي ديده ام و مي‌دانم که بازيکن با اخلاقي است و مارادونا و بکن باور هم  مثل مسي با اخلاق بوده‌اند.
 
وي افزود: روز گذشته مسئولان باشگاه استقلال من را دعوت کردند و راغب بودند که اين کار انجام شود و به طور حتم يک فوتباليست برجسته ايراني نيز به همراه من در اين سفر به اسپانيا همراه من خواهد بود.
 
مشايخي ادامه داد: من عاشق فوتبال و واليبال در جواني بودم و پس از آن علاقه مند به ورزش کشتي شدم و دوست دار جهان پهلوان تختي هم بودم.
 
وي اضافه کرد: من در سفر به اسپانيا بايد با طبقات مختلف جامعه کشورمان صحبت کنم و پس از اينکه به جمع‌بندي رسيديم آن را عملي خواهيم کرد.
 
مشايخي در پايان خاطر نشان کرد: فتح‌الله‌زاده پيگير زمان اعزام ما به اسپانيا هستند و من در اين زمينه مداخله‌اي نخواهم کرد.
 
انتهاي پيام /
برچسب ها: مشایخی ، سفیر ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.