سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزير "راه و شهرسازي" خبر داد:

حضور 11 هزار "راهدار" در طرح زمستاني امسال

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي از حضور 11 هزار راهدار در 650 راهدار خانه کشور در طرح زمستاني امسال خبر داد.

کشاورزيان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه امسال شاهد بارش نزولات جوي بيشتري نسبت به سال هاي گذشته هستيم، گفت: امسال سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي در بيش از يک هزار و 100 محور برف گير کشور راهداري زمستاني مستقر کرده است.

وي ادامه داد: بالغ بر 120 هزار کيلومتر از راه هاي کشور برف گير و در طرح زمستاني اجرا مي شود.

معاون وزير راه و شهرسازي در ادامه تصريح کرد: در طرح زمستاني امسال 11 هزار راهدار و شرکت هاي پيمانکاري با استفاده از 7 هزار و 400 دستگاه انواع ماشين آلات تخصصي اقدام به اجراي طرح زمستاني مي کنند.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل و جاده اي در ادامه اظهار داشت: امسال انواع ماشين آلات تخصصي از جمله نمک پاش هوشمند دستگاه هاي برف روب و برف خور و ماشين آلات عمومي در قالب يک هزار و 100 اکيپ راهداري و در 650 راهدارخانه ثابت و ساير عمليات راهداري زمستاني را بر عهده خواهند گرفت.

کشاورزيان در ادامه تصريح کرد: با استفاده از پيش بيني سازمان هواشناسي و ايستگاه هاي هواشناسي در گردنه هاي کشور آمادگي خودمان را براي عبور و مرور مسافران در مسيرهاي صعب العبور حفظ کنيم.

وي در ادامه توضيح داد: سعي خواهيم کرد با استفاده از تجربيات راهداران و با استفاده تجهيزات و ماشين آلات همواره مسير را براي مسافران زمستاني باز کنيم.

کشاورزيان در ادامه افزود: تمامي رانندگان که اقدام به سفر در فصل زمستان مي کنند بايد داراي سوخت کافي، زنجير چرخ و وسايل گرمايشي داشته باشد.

برچسب ها: راهدار ، طرح ، زمستانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.