سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطمینان اتحادیه اروپا به کشورمان ،

بخشی از تحریم‌های ایران بلافاصله لغو خواهد شد

اتحادیه اروپا اعلام کرده است به محض اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش کند که ایران غنی‌سازی بالای پنج درصد را متوقف کرده است، به سرعت بخشی از تحریم‌ها را لغو خواهد کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ اتحادیه اروپا به کشورمان اطمینان داد که اگر ایران به بخشی از تعهدات خود در توافق‌نامه ژنو عمل کند، بخشی از تحریم‌ها به فوریت لغو می‌شود و این اتحادیه خواستار تحقق سریع برخی تدابیر در این زمینه شده است.

اتحادیه اروپا اعلام کرده است به محض اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش کند که ایران غنی‌سازی بالای پنج درصد را متوقف کرده است، به سرعت بخشی از تحریم‌ها را لغو خواهد کرد.

در بیانیه‌ای که وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا روز دوشنبه (۱۶ دسامبر/۲۵ آذر) در بروکسل منتشر کردند، آمده است که در این زمینه باید سرعت عمل به خرج داد.

سخنگوی کاترین اشتون، هماهنگ‌کننده‌ سیاست خارجی اتحادیه اروپا از دیدار نزدیک خود با عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه ایران در بروکسل خبر داده است.

این دیدار امروز؛ سه‌شنبه (۱۷ دسامبر/۲۶ آذر) با موضوع چگونگی اجرای توافقنامه ژنو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۷:۱۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
اين غربيا خيلي پستن.
حامداسعدي
۰۷:۴۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
از آنجا كه بقول مسئولان خودمان آغاز غني سازي پس از توقف آن خيلي آسان لذا براي راستي آزمايي سران اروپالازم است موقتا اينكارانجام شود ودرصورت عدم عمل آنها ديگرعذري باقي نخواهد ماند ، درهرصورت آنها هستندكه در بحران اقتصادي گرفتارند وبمانيازمبرم دارند
محمد
۰۱:۲۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
سلام دوست من من هم با نظر شما موافق هستم .پس با این حساب مرگ بر اسرایل غاصب
سیدرضاحسینی نژاد
۱۸:۲۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۲
سلام. امرییکا واتحادیه اروپا هردو ازیک قماشند. آنها فقط قصد فرصت سوزی دارند ومی خواهند پیشرفتهای جمهوری اسلامی درزمینه انرژی صلح آمیزهسته ای به تعویق بیفتد . اتحادیه اروپا بدون اجازه صهیونیستها آب هم نمی توانند بخورند.