سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زینی‌زاده: مسئولان تراکتورسازی هیچ توهینی به داوری نکردند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: هیچ یک از مسئولان تراکتور به داوری توهینی نکرده‌اند فقط مستنداتی به کمیته انضباطی ارائه کردند.

زینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت دو بازیکن عراقی و برزیلی گفت: جاسم کرار تمام کارهای مقدماتی‌اش انجام شده وی باید در نیم‌فصل اول تیم فعلی‌اش بازی کرده بعد از اتمام نیم فصل به سمت تبریز پرواز می‌کند و بازیکن برزیلی تراکتور کارهای ویزا و قراردادش به اتمام رسیده این 2 بازیکن در 15 دی‌ماه به تراکتور ملحق می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد سخنان علی دایی اظهار داشت: شخصاً نمی‌دانم دایی کی و کجا صحبت کرده‌ است از طرفی تیم تراکتور نه توهینی به داوری کرده و نه با لحن بدی صحبت کرده فقط در مورد بازی اول تراکتور (بازی با پرسپولیس ) و بازی با فولاد نسبت به داوری اعتراضی کرده‌ایم و مستندات خود را هم تحویل کمیته انضباطی داده‌ایم که در مورد این جریان محسن قهرمانی 4 جلسه محروم شد.

**شادی که در فرهنگ ما نیست، انجام دادنش اشتباه است

زینی‌زاده در مورد خوشحالی کیانی بعد از گل تراکتور و شباهت آن با خوشحالی بازیکن فولاد خوزستان (پریرا) اظهار داشت: بازیکن خارجی فولاد خوزستان بعد از گل کردن پنالتی و در آوردن توپ از زیر لباسش آن را به طرف هواداران تیم مقابل شوت کرد و طرفداران تیم مقابل را با این کار تحریک کرده اما کیانی فقط توپ را زیر لباس خود گذاشت و کار خاصی انجام نداد با این تفاسیر به کیانی تذکر داده شد زیرا شادی که تو فرهنگ ما جایز نیست نباید انجام داده شود.

وی در مورد موضوعات اخیر مربوط به تیم ملی و صحبت‌های کی‌روش بیان داشت: در مورد تیم ملی 3 موضوع مهم وجود دارد اول اینکه گفته شده تا 20 فروردین بازی‌های لیگ باید به پایان برسد که این موضوع موجب خستگی و آسیب دیدگی بازیکنان خواهد شد.
دومین موضوع لغو جام حذفی تا بعد از جام جهانی است. سومین و مهمترین موضوع استفاده نکردن تیم‌های حاضر در لیگ باشگاه‌های آسیا از بازیکنان ملی‌پوش خود است در این مورد باید بگویم اگر نتوانیم از ملی‌پوشان خود استفاده کنیم نمی‌توانیم خواسته‌های هواداران خود را برآورده کنیم بنده پیشنهادی برای فدراسیون فوتبال کشورمان دارم که 2 جلسه تخصصی گذاشته شود یکی از مسئولان تیم ملی با مدیران باشگاه‌ها مخصوصاً باشگاه‌هایی که در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارند و دیگری جلسه‌ای بین سرمربی تیم ملی و سرمربی تیم‌های لیگ برتر گذاشته شود تا راهکارهای موجود اعلام و بهترین راهکار انتخاب شود با این کار نه تیم ملی ضرر می‌‌کند و نه باشگاه‌ها.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.