مدیرعامل تراکتور سازی تبریز گفت: در نظر داریم " کرار" را جذب کنیم با او صحبت کرده ایم ولی حضورش در تراکتور هنوز قطعی نشده است.

حمید زینی زاده،‌ مدیر عامل تراکتور سازی تبریز در خصوص عدم حضور علی کریمی در بازی مقابل پرسپولیس تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کریمی به بازی با تیم پرسپولیس می رسد پزشکان تیم تمامی تلاش خود را بکار گرفته اند تا وی به بازی حساس خود با پرسپولیس برسد و حضور او در این بازی و کل بازیهای تراکتور آرزوی فوتبال دوستان آذربایجانی است.

وی افزود: " کریمی" بازیکن تأثیر گذاری است و حضور وی می تواند به موقعیت تیم تراکتور در لیگ کمک کند.

زینی زاده در خصوص اینکه چرا در فصل نقل و انتقالات موفق نبوده‌اند،‌ اظهار داشت: واقعیت امر این است که ما کار زیادی نداشتیم چون همه بازیکنان در تیم باقی ماندند و از آمادگی کامل برخوردار بودند تنها خروجی ما " حسینی" بود که برای کمک به تیم همشهری به گسترش فولاد رفت.

مدیر عامل باشگاه تراکتور عنوان کرد: تنها بازیکنی که جذب کردیم محمد حسن مهرآزما بود که از تیم نفت تهران به تراکتور سازی پیوسته بود که سابقاً در تیم شاندیز مشهد بازی می کرد.

وی در خصوص بازی فردا با پرسپولیس اضافه کرد: قطعاً به فکر کسب هر سه امتیاز کامل در مقابل پرسپولیس هستیم زیرا هم بازی خانگی مان است و از حمایت طرفداران پرشور تبریزی بهره می گیریم که این امتیاز بزرگی است و قطعاً با یاری خداوند و تشویق هواداران و تلاش کادر فنی و بازیکنان به موفقیت خواهیم رسید.

زینی زاده در پاسخ به سوال جذب " جاسم کرار" نیز تصریح کرد: در مورد جذب این بازیکن به تیم تراکتور باید متذکر شوم صحبتهایی انجام شده ولی فعلاً با توجه به عدم انجام مابقی کار‌ها، مذاکرات و عقد قرارداد حضور این مهاجم عراقی میسر بنده و ابهامات در این خصوص همچنان به قوت خود باقی است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: قطعاً تلاش می‌شود تا بقیه مراحل انتقال این بازیکن عراقی انجام و حضورش درتیم تراکتور سازی تبریز قطعی گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار