سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی اعتراض نوین کشاورز به تغییر زمان بازی؛

خوردبین: قرار نیست هر چه می‌گویند انجام شود!/ اعتراضمان درست و به جا بود

قرار بود دیدار هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال میان تیم‌های نوین کشاورز و شهرداری تبریز فردا برگزار شود که بنا به دلایلی زمان این دیدار تغییر کرد و آنها امروز به مصاف هم می‌روند.

محمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وقتی مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند که باید زمان بازی ما مقابل شهرداری تبریز یک روز به تعویق بیافتد نسبت به این مسئله اعتراض کردیم که به سرعت فدراسیونی‌ها رأی خود را مبنی بر تعویق زمان بازی تغییر دادند.
 
سرپرست تیم والیبال نوین کشاورز یادآور شد: ما پس از بازی با ارومیه به دلیل بارش برف پرواز‌مان به تهران کنسل شد و مجبور شدیم با اتوبوس به مدت 18 ساعت از ارومیه به تهران سفر کنیم پیش از این شروع حرکت از ارومیه طی تماسی با سازمان لیگ فدراسیون از مسئولان خواستیم تا این دیدار به جای تهران در تبریز برگزار شود و ما در دور برگشت میزبان شهرداری تبریز باشیم.
 
وی  تصریح کرد: هیچ یک از آقایان نه در فدراسیون و در تیم شهرداری تبریز با پیشنهادمان موافقت نکردند و ما مجبور شدیم برای این که  خود را به تهران برسانیم از مسیر پر خطر و ظرف هیجده ساعت در راه باشیم همین دلیل بنا نیست هر چه آنها می‌خواهند انجام شود.
 
سرپرست تیم والیبال نوین کشاورز در ادامه گفت: تبریزی‌ها با استناد به آن که بلیط پرواز آنها از تهران به گنبد برای صبح روز دوشنبه گرفته شده است با تغییر مکان بازی موافقت  نکردند حال چه شد که آنها با تغییر زمان بازی از یکشنبه به عصر دوشنبه مشکلی ندارند؟
 
خوردبین تصریح کرد: کار ما درست بود اعتراض ما به نفع آنها هم شد چون در موعد مقرر تهران را به مقصد گنبد ترک می‌کنند.

انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: قرار ، دیدار ، هفته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.