باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پی درگذشت برادر حمید جاسمیان مصیبت وارده را به پیشکسوت پرسپولیس تسلیت گفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران حمید جاسمیان پیشکسوت دهه 40 و 50 پرسپولیس که در بازی پرسپولیس و ستارگان میلان به عنوان مدیر تیم فعالیت می کرد در غم درگذشت برادرش به سوگ نشست و برای حضور در مراسم تشییع و تدفین تهران را ترک کرد.

در همین راستا محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی مصیبت وارده را به حمید جاسیمان تسلیت گفت. در پیام محمد رویانیان آمده است:

ضایعه درگذشت برادر گرامی تان را به شما پیشکسوت عزیز و ارجمند که از جمله بانیان شکل گیری پرسپولیس هستید صمیمانه تسلیت گفته و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین همایون بهزادی ، جعفر کاشانی ، حسین کلانی ، علی پروین ، بیوک و رضا وطنخواه ، فریدون معینی ، هادی طاووسی ، فریدون ممبینی، محمد دادکان ، محمود خوردبین ، محمدرضا زادمهر و دیگر اعضای تیم پرسپولیس در دهه 40  و 50 و همچنین اعضای تیم ستارگان پرسپولیس مصیبت وارده را به حمید جاسیمان تسلیت گفتند.

شرکت پیشکسوتان پرسپولیس نیز با صدور پیامی مصیبت وارده را به حمید جاسمیان پیشکسوت پرافتخار و گرانقدر پرسپولیس تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم علو درجات از خداوند متعال مسئلت دارد.

همچنین علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و کلیه اعضای کادر فنی و سرپرستی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس نیز با حمید جاسمیان ابراز همدردی کرده و مصیبت وارده را به وی تسلیت گفتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، جاسمیان ، تسلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار