سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"خمیر دندان" یا سفید کننده کدام سفیدکنندگی بالاتری دارند؟

"خمیر دندان" به شرطی که یک محصول سالمی باشد فقط باعث تمیز کردن دندان‌ها می‌شود و در صورتی که جرم رسوب کند دیگر خمیر دندان تاثیری ندارد.

عبدالمجید ظفرمند عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: خمیر دندان به شرطی که یک محصول خوب و سالمی باشد فقط باعث تمیز کردن دندان‌ها می‌شود و این شستشو به وسیله خمیردندان باید حداقل 2 بار در روز انجام شود.

وی اظهار داشت: زمانی که روی دندان‌ها جرم رسوب کند دیگر خمیر دندان تاثیری نداشته و باید حتما جرم گیری انجام شود که با توجه به تناسب وضعیت جرم‌هایی که روی دندان‌ها قرار دارند جرم گیری وسایل و مراحل مربوط به خود را دارد. بنابراین کار جرم گیری مربوط به کسانی می‌شود که قدم اولیه که استفاده از خمیر دندان ومسواک مناسب است را رعایت نکرده و در نتیجه باعث تشکیل جرم روی دندان‌ها شده‌اند که باید حتما جرم گیری انجام شود.

ظفرمند گفت: توصیه می‌شود خمیردندان‌های سفید کننده را کسانی استفاده کنند که در مرحله اول قرار دارند چرا که جرم هنوز روی دندان‌های آن‌ها را نگرفته و دندان‌های آن‌ها خیلی زرد و یا سیاه و بد رنگ نشده است و مرحله جرم گیری یک مرحله جدی‌تر و یک وضعیت درمانی است اما خمیردندانی که استفاده می‌شود به عنوان پیشگیری و تمیزکردن دندان‌ها است.

انتهای پیام/

برچسب ها: خمیر ، دندان ، رسوب ، سالم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.