سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

برگزاری مسابقات جوانان آسیا 29 خرداد ماه سال آینده

برگزاری مسابقات جوانان آسیا 29 خرداد ماه سال آینده به میزبانی جزیره کیش برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ بابک فقیر در مجمع انتخابی رئیس هیئت اسکواش استان همدان ، با اشاره به برگزاری نخستین مجمع انتخاباتی استان همدان از سال 1386 تا کنون گفت : امیدواریم با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و فدراسیوان اسکواش ایران و ساخت زمین اختصاص اسکواش در همدان شاهد شکوفایی این رشته در استان باشیم.
وی با اشاره به اینکه استان همدان در ارزیابی های صورت گرفته در فدراسیون از رتبه 26 به 16 ارتقا یافته است افزود : برای معرفی این رشته در استان همدان ، باید میزبانی مسابقات منطقه ای را داشته باشید .
فقیر با بیان اینکه فرزاد شکوهی به فینال مسابقات اسکواش ستاره های آسیا راه یافته گفت : پس از کسب نخستین مدال ایران در این رقابت ها ، این نشان ، با ارزشترین نشان تاریخ ورزش اسکواش کشوراست .
دبیر فدراسیون اسکواش گفت: طبق آخرین آمار 6 هزار نفر اسکواش باز مرد و 12 هزار اسکواش باز بانو در کشور دارای بیمه ورزشی می باشند .
در استان همدان نیز 100اسکواش باز سازمان یافته داریم که در صد بالایی از آنها را بانوان تشکیل می دهند که امیدواریم با ساخت زمین اسکواش در استان این رقم به زودی به بالای هزار نفر برود .
در ادامة مراسم فاطمه سادات شبیری گزارشی از فعالیت دوران سرپرستی هيئت اسکواش استان ، شامل نصب دیواره اسکواش در سالن های سپاه ، نیرو های مصلح ، صداو سیما و... ، برگزاری کلاس مربیگری عمومی ، تدریس این رشته در دانشگاه علمی و کاربردی به عنوان یک واحد درسی و ... ارائه داد.
فاطمه سادات شبیری ، تنها کانديد و سرپرست اين هيئت برنامه های خود را معرفی بیشتر این رشته در استان ، استعداد یابی در بین سنین پایه ، فراهم کردن زیر ساخت ها و توسعه نصب دیواره با همکاری مسئولان استانی و فدراسیون ، فعال شدن هیئت های شهرستان های تابعه ، برگزاری کلاس ارتقاء سطح داوری و مربیگری در استان ، برگزاری مسابقات و... برشمرد و خواستار ادامه همکاری مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برای کسب موفقیت های بیشتر در این هیئت شد .
در پايان فاطمه سادات شبیری با 15 رأی موافق از 16 رأی مأخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئيس هيئت اسکواش استان همدان انتخاب شد ./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.