بر اساس ارزیابی فدراسیون اسکواش آسیا، محمد چنگانیان اسکواش‌باز رده سنی زیر 11 سال اصفهان رنکینگ سومی آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد چنگانیان اسکواش‌باز اصفهانی رده سنی زیر 11 سال اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور و ایران جونیور سال گذشته موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

همچنین چنگانیان در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش KL جونیور مالزی که آذر ماه سال گذشته در کوالالامپور با حضور 653 اسکواش‌باز دختر و پسر در رده‌های سنی زیر 9، 11، 13، 15 و 17 سال از 15 کشور آسیایی برگزار شد به همراه تیم ملی مستعدین کشورمان شرکت کرد و موفق شد در بین 82 اسکواش‌باز پسری که در رده سنی زیر 11 سال با هم به رقابت پرداختند، در رده هشتم قرار گیرد.

محمد چنگانيان در آخرين رنکينگ اعلام شده از سوی فدراسيون اسکواش آسيا در ابتدای ماه آپريل 2017 با کسب 121/5 امتياز بالاتر از بسياری از رقبای مطرح از کشورهای مهم آسيا و بعد از نمايندگان مالزی و پاکستان به رتبه سوم رنکينگ رده سنی کمتر از 11 سال آسيا صعود کرد.

حضور موفق چنگانيان در مسابقات بين المللی ايران جونيور تهران و KL مالزی باعث کسب امتياز لازم برای حضور در جمع سه نفر برتر رنکينگ آسيا شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار