سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد موهای خود را از سن ۲۸ سال به بعد افزایش دهید

هر فردی که از یک تراکم نسبی در پشت سر برخوردار باشد و ریزش موی غیرفعال داشته باشد می‌تواند کاندید مناسبی برای کاهش مو باشد.

امیرهوشنگ احسانی (متخصص پوست و مو، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران) در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: افرادی که دچار طاسی مردانه (آنروژنتیک) هستند، تحت تاثیر کچلی ارثی موهای جلوی سر را از دست داده و موهای پشت سر نیز حفظ می‌شود و در عمل پیوند مو، انتقال مو از ناحیهٔ پشت‌سر به قسمت جلو سر انجام می‌گیرد. 

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل کاشت مو ریزش موی ارثی و هورمونی است، ادامه داد: کاشت مو در افراد سیگاری، دیابتی و کسانی که مشکلات عروقی و یا چربی خون دارند نتیجه کاشت در آنها ضعیف‌تر است. 

احسانی در خصوص اینکه یک کاندید کاشت مو باید دارای چه فاکتورهایی باشد، تصریح کرد: هر فردی که از یک تراکم نسبی در قسمت پشت سر برخوردار باشد و همچنین، بانک موی خوبی در پشت‌سر داشته و دارای ریزش موی غیرفعال باشد می‌تواند کاندید کاشت مو شود. 

این متخصص پوست و مو در پایان اضافه کرد: عدد نسبی مناسب برای عمل پیوند مو بالای ۲۷ سال توصیه می‌شود و در افرادی که به طور نسبی مو دارند بهتر است که به موهای خود آسیب نزنند. 


انتهای پیام/
برچسب ها: کاشت مو ، پوست ، کچلی ، چربی خون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.