سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غفور: اذیت‌های کتفم از ست سوم به بعد شروع می‌شود

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم پیکان در خانه والیبال تهران می‌رود.

امیر غفور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم ما از نظر روحی و آمادگی فنی بسیار خوب و قابل قبول است. من هم از نظر جسمانی در وضعیت مطلوبی هستم.

قطر پاسور تیم والیبال باریج اسانس کاشان تصریح کرد: به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف زیر نظر فیزیوتراپ برنامه‌های درمانی خود را به دنبال می‌کردم و توانستم در طول بازی‌های گذشته عملکرد قابل قبولی داشته باشیم در حاضر مشکل خاصی ندارم ولی برای رسیدن به روزهای اوج خود تا حدودی باید تمرین و زیر نظر پزشک باشم چون در یک بازی وقتی 2 ست در ترکیب هستم تا حدودی احساس درد مشکل خاصی ندارم ولی برای رسیدن به روزهای اوج خود تا حدودی باید تمرین کرده و زیر نظر پزشک باشم چون در یک بازی وقتی 2 ست در ترکیب هستم تا حدودی احساس درد دارم.

وی در خصوص سطح لیگ برتر امسال اظهار داشت: به نظرم ما امسال یکی از سنگین‌‌ترین مسابقات باشگاهی را دنبال می‌کنیم حتی اگر تیم صدرنشین به مصاف قعرنشین جدول رده‌بندی برود هیچ فردی نمی‌تواند نتیجه بازی را تا دقایق پایانی پیش‌بینی کند.

غفور گفت: غیر قابل پیش بینی بودن نتایج لیگ حاکی از رشد سطح فنی والیبال ایران و بازیکنان تیمهاست در حال حاضر تمامی 12 تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر نسبت به صعود به مرحله پلی اف فصل جاری و کسب نتیجه مقابل حریفان امیدوار هستند.

وی تصریح کرد: نتایج تیم باریج اسانس کاشان تا به حال قابل قبول بوده است ما از شش بازی انجام شده تاکنون  دو باخت خارج از خانه داشتیم که یکی از آنها در ورامین و دیگری در ارومیه که از شرایط میزبانی خاص خود برخوردارند بود.

قطر پاسور تیم والیبال  باریج اسانس  کاشان در خصوص دیدار این تیم مقابل پیکان در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: ما فردا یک بازی سخت را در پیش داریم چون پیکان در شرایط مطلوب و خوبی نیست دو باخت هفته های اخیر برای آنها تا حدودی انگیزه ساز شده است و فردا می‌آیند که یک بازی خوب و سطح بالا را مقابل ما به نمایش بگذارند.

غفور تصریح کرد: اگر مقابل پیکانی ها خوب بازی کنیم بردمان قطعی است ما باید از همان ابتدای شروع بازی قدرتمان را به حریف تحمیل کنیم این مساله باعث می‌شود تا استرس به آنها غلبه کند و نتوانند برنامه هایی که برای مصاف با تیم کاشان در نظر دارند را به خوبی اجرا کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، والیبال ، خانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.