سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرمات: زنگ تفریح بزرگان نیستیم/ اثرات لیگ جهانی در لیگ محسوس است

تیم والیبال نوین کشاورز در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم شهرداری ارومیه می‌رود.

مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی این هفته ما مقابل ارومیه بسیار سنگین و حساس خواهد بود چون آنها در خانه خود هستند و از پوئن میزبانی نهایت استفاده را خواهند داشت. همچنین حضور نیروهای قدرتمند و با تجربه در ترکیب ارومی‌ها کار را برایمان سخت‌ می‌کند.
 
وی یادآور شد: بر قدرتمند‌ بودن تیم ارومیه هیچ شکی نیست ولی ما برای تیم‌های بزرگ برنامه داریم، با بازی‌های هماهنگ و خوب آنها را شکست خواهیم داد.
 
سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز تصریح کرد: به هیچ عنوان زنگ تفریح تیم‌های بزرگ نیستیم و در بازی مقابل آنها شاگردانم نهایت توان خود را به منظور بهره‌گیری از موقعیت‌های بدست آمده بکار می‌گیرند.
 
آرمات گفت: در بازی مقابل تیم کاله آمل با وجود آنکه فرصتمان برای آماده‌سازی بسیار کم بود ولی فقط روی نقاط ضعف حریف کار کردیم که به خوبی جواب داد. در مصاف با تیم ارومیه هم در نظر داریم نهایت استفاده از نقاط ضعف حریف داشته باشیم.
 
سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز اظهار داشت: متاسفانه هنوز موفق به جذب یار پشت خط زن نشده‌ایم و در این نقطه مشکل داریم به طوری که هم اکنون از یک بازیکن 19 ساله که پست تخصصی‌اش دریافت کننده است در پست قطر پاسور استفاده می‌کنیم امیدوارم در تعطیلات نیم فصل موفق به جذب یارو رفع این خلا تیم هم شویم.
 
آرمات گفت: ما در این هفته  فقط به دنبال کسب سه امتیاز کامل بازی از تیم ارومیه هستیم و برای شکست آنها در خانه بازی می‌کنیم چون در نظر داریم در جمع هشت تیم برتر مرحله مقدماتی قرار داشته و به پلی اف صعود کنیم.
 
وی تصریح کرد: سطح کیفی مسابقات و نتایج غیر قابل پیش بینی است و تیم‌هایی موفق به برد حریفان خود می‌شوند که به هیچ عنوان افراد پیش بینی رقم خوردن چنین نتایجی را نداشتند.
 
 آرمات حضور تیم ملی  را در لیگ جهانی یکی از دلایل اصلی رشد لیگ والیبال ایران و بازیکنان دانست و خاطرنشان کرد: به طور کلی هم اکنون شاهد آن هستیم که سطح  و لول کاری بازیکنان در مقایسه با سنوات گذشته با تفاوت محسوس زیادی همراه است تمام این موارد مربوط به حضور والیبال ایران در لیگ جهانی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، آرمات ، لیگ ، میزبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.