وی افزود: متاسفانه در چند سال اخیر نگاه به معقوله برند ملی تنها نگاه اقتصادی بوده است اما امروز احساس کردیم براساس آرامشی که در کشورمان پس از روی کار آمدن دولت یازدهم اتفاق افتاده است زمان جا انداختن بحث برند ملی فراهم شده است.
دبیر اجرایی اولین سمینار تخصصی برند ملی تصریح کرد: اعتقاد داریم که در زمینه برند ملی توجه به چند نکته از جمله اینکه برند واقعی باشد، جامع شمول بوده و 80 درصد توقعات را به واقعیت تبدیل کند، دنیا نسبت به آن ما را بشناسد، ریشه در تاریخ و فرهنگ ما داشته باشد و برای حداقل صد سال آینده مورد مناقشه گروههای آینده قرار نگیرد و با تغییر دولت عوض نشود.
سلطانیفر تصریح کرد: برند ملی باید مورد توجه همه مردم و همه گروهها بوده و فراجناحی باشد از این رو ما باید در زمینه به ساخت المانهایی که به عنوان برند ملی مطرح میکنیم، توجه داشته باشیم.
دبیر اجرایی سمینار تخصصی برند ملی اظهار داشت: ما میتوانیم در این زمینه دستهبندی خاصی انجام دهیم و از عناوینی چون ایران اسلامی، شهدا، عاشورا، قرآن و موارد دیگر به عنوان برند ملی استفاده کنیم و در این زمینه تنوع اقوام را نیز در نظر بگیریم.
این استاد دانشگاه در پایان تاکید کرد: امیدواریم جامعه ما به سمتی پیش رود که برند ملی در آن به صورت جامع شکل گرفته و ایران حرفهای خوبی در این زمینه در جهان داشته باشد.
انتهای پیام/