سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاتمی: تمام هفته در سفر هستیم/ خصیصه اصلی تیم ما آرامش است

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با اشاره به انجام 2 بازی در هفته گفت: تیم ما با این شرایط مسابقات همیشه در سفر است و بازیکنان واقعا تحت فشارند.

مهران حاتمی بعد از پیروزی مقابل دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: بازیکنان ما در کوارتر آخر بسیار خوب عمل کرده و سطح و توانایی خود را نشان دادند در حالی که این اتفاق در نیمه اول نیفتاد.

وی در مورد تیم حریف گفت: دانشگاه آزاد تیم ریشه داری است که چند سال افتخار همکاری با آن را داشتم. کادر این تیم به خصوص مهران شاهین طبع هم بسیار کاربلد است و در مجموع برای 3 کوارتر شایستگی خود را به خوبی نشان دادند.

15 بازیکن ما به راحتی کنار هم کار می کنند

سرمربی پتروشیمی در مورد هماهنگی بازیکنان بزرگ تیم در کنار یکدیگر اشاره کرد: اگر قرار بر وجود مشکل در تیمی با این شرایط بود که هیچ تیم اروپایی نباید موفق می شد اما بسکتبال چارچوبی اخلاقی و فنی در داخل و خارج از زمین دارد که در صورت رعایت آن همه چیز درست پیش می رود. بازیکنان ما هم به قدری حرفه ای هستند که مسائل حاشیه ای در آنها وجود ندارد و 15 بازیکن به راحتی در کنار یکدیگر کار می کنند. امیدوارم تمام آنها نیز شایستگی خود را نشان داده و روز به روز نیز بهتر شوند.

باید فرصت استراحت و تمرین هم باشد

حاتمی خصیصه اصلی تیم خود را آرامش نامید و در مورد برنامه ریزی لیگ به نکته ای اشاره کرد: امیدوار بودیم که به جای هر هفته دو بازی، در دو هفته 3 بازی داشته باشیم تا به این ترتیب یک فرصت کوتاه استراحت هم بین بازیهای پیاپی داشته باشیم و کمی هم تمرین انجام شود. با شرایط فعلی، تیم ما همیشه در سفر است و این برای بازیکنان بسیار سخت به نظر می رسد. شکر خدا تیم ما شرایط مالی مناسبی برای راحتی این سفرها دارد اما امیدوارم با این شرایط به سایرین فشاری وارد نشود و از طرفی در ادامه فکر دیگری برای برنامه ریزی لیگ انجام شود چون بازیکنان ما واقعا تحت فشار هستند.

حاتمی با بزرگ خواندن ارسلان کاظمی در مورد این بازیکن تاکید کرد: ارسلان بسیار خوب بازی می کند و توانایی های زیادی دارد که ما هم تلاش می کنیم آنها را شکوفا کرده و این بازیکن را آماده و قبراق به فیلادلفیا بفرستیم. از آن طرف هم مسئولان باشگاه و افراد مختلف همراه تیم، بازی وی را رصد می کنند و با ما هم در تماسند.

تمرینات مورد نظر فیلادلفیا را برایمان می فرستند
 
وی ادامه داد: صحبتهایی انجام شده تا تمرینات مورد نظر فیلدلفیا را برای ما ارسال کنند تا روی آنها کار کنیم، در هر حال ارسلان سرمایه ملی است. سرمربی پتروشیمی در مورد مشکلات بازی ارسلان در ایران اشاره کرد: طبیعی است که ارسلان برای هماهنگی با لیگ ایران به مشکلاتی بر بخورد چون مقررات لیگ NCAA با فیبا متفاوت است و برخی کارها در آنجا انجام می شود که در لیگ ما و با قوانین فدراسیون جهانی متفاوت است. برای مثال پوشش بیشتر از 3 ثانیه در اینجا آزاد است و یا در لیگ آنها دفاع حرف اول را می زند.

باید تشویق کامرانی در ماهشهر را ببینید

وی با اشاره به نقاط ضعف تیمش ابراز امیدواری کرد که نقاط ضعف موجود را در بازیهای بعد برطرف کنند و در پاسخ به سوالی در مورد مهدی کامرانی و روابط بد سالهای گذشته این بازیکن با تماشاگران ماهشهری گفت: باید در ماهشهر ببینید که چطور تماشاگران این شهر کامرانی را تشویق می کنند. مهدی بازیکن بزرگی است که نقش لیدر را در تیم دارد و عصای دست ما به شمار می رود. 

انتهای پیام/



برچسب ها: حاتمی ، بسکتبال ، ماشههر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.