سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: به هیچ بازیکنی متعلق به باشگاههای دیگر پیشنهاد ندادیم و بازیکنان هم با توجه به سوابق خوب پتروشیمی و اعتباری که در چندین سال به دست آمده، دنبال آمدن به ماهشهر بودند.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از سفر یک هفته ای به ترکیه ابراز رضایت کرد و توضیح داد‌: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و از مسابقات ترکیه رضایت داریم. 3 برد و دو باخت در ترکیه داشتیم. باخت اول مقابل تیم ادیرنه بود و بعد از آن یک تیم دسته اولی ترکیه و تیمهای الهلال و الجیش را بردیم. در این 5 بازی اکثر بازیکنان به خوبی محک خوردند و هدف برد و باخت نبود. بازیهای بزرگی را پشت سر گذاشتیم به خصوص دیدار آخر با تیم پنجم و ششم سوپرلیگ ترکیه که این بازی را هم واگذار کردیم.

تیم پتروشیمی از فردا تمرینات خود را در ماهشهر از سر می گیرد و سرمربی تیم همچنان حاضر به اعلام ترکیب کامل تیم و 20 درصد باقیمانده از بازیکنان نیست و می گوید: هنوز هیچ تیمی ترکیب کامل و نهایی خود را مشخص نکرده و ما هم براساس سیاست باشگاه فعلا از 20 درصد آخر ترکیب خود صحبت نمی کنیم و کارها را با توجه به برخی مسائل بسته نگه می داریم.

هیچ وقت بحث مبلغ قرارداد ارسلان در میان نبود

پیش از سفر پتروشیمی به ترکیه، صحبتهایی در مورد قرارداد ارسلان کاظمی مطرح شد که حاتمی در این مورد اشاره کرد: ماندن ارسلان در پتروشیمی قطعی است و باشگاه پتروشیمی هیچ وقت مشکلی از نظر مبلغ قرارداد این بازیکن نداشته است، تنها بحث دانشگاه ارسلان مطرح بود که خوشبختانه حل شد.

وی اعتقاد دارد که برخی به جای داخل زمین، بحثها را به خارج می کشانند و برخی صحبتها منطقی نیست.

حاتمی در مورد پیشنهادات زیاد به بازیکنان در جریان نقل و انتقالات و مشکلاتی که در برخی موارد ایجاد شده، تاکید می کند: مگر چند بازیکن را می توان به خدمت گرفت؟ ما از جمع 15 بازیکنی که مجاز به جذب آنها بودیم، 14 نفر را جذب کردیم و جای یک نفر را خالی نگه داشتیم. به هر حال پتروشیمی باشگاه بزرگی با مسئولان و مدیریت قوی است و همه بازیکنان علاقمند به حضور در این تیم هستند که این اعتبار هم در طول چند سال برای باشگاه به دست آمده است و ایرادی به آن وارد نیست.

در مرود کامرانی سکوت می کنم

سرمربی پتروشیمی در پاسخ به اینکه بحث بر سر تعداد بازیکنان جذب شده نیست و موضوع بازیکنان زیادی است که به آنها پیشنهاد داده شد، اشاره کرد:‌ کسانی که این بحث را مطرح می کنند مثالی در این مورد بیاورند که به بازیکنی متعلق به باشگاه دیگر پیشنهاد داده باشیم. شاید برخی برای بازارگرمی این موضوع را مطرح کرده باشند.

حاتمی در مورد مثال مهدی کامرانی تاکید کرد: در موردجریان کامرانی با توجه به سیاستهای باشگاه سکوت می کنم و نظری ندارم.

وی که در جلسه آخر سوپرلیگ حضور نداشت در مورد تغییرات ایجاد شده در نحوه برگزاری مسابقات گفت:‌سیاست بر افزایش تعداد بازیها با دیدارهای جذاب بعد از سال نو بوده و باشگاه پتروشیمی هم از این موضوع استقبال می کند. امیدوارم تمام باشگاهها با این تعداد بازی و هزینه ها توان ادامه کار تا پایان لیگ را داشته باشند و با شرایط خوب ادامه دهند.

پايان متن/آق
برچسب ها: حاتمی ، پتروشیمی ، ماهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار