سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانیان: آماده‌ی دیدار مقابل تیم جوان داماش هستیم/ تمام باشگاه‌ها وظیفه‌ی کمک به تیم ملی را دارند

سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: تیم ما بعد از برد مقابل صبای قم از شرایط روحی خوبی برخوردار است و به دنبال کسب امتیاز مقابل تیم داماش هستیم.

ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان ما بعد از برد خوب مقابل تیم صبای قم تمرینات خود را به طور مرتب زیرنظر کادر فنی انجام می‌دهند آماده بازی روز جمعه مقابل تیم جوان و هماهنگ داماش هستند تا امتیاز این دیدار را هم بگیرند.

وی ادامه داد: برای این بازی بازیکن محروم نداریم اما ابراهیمی مصدوم است و پزشکان تیم در حال مداوای این بازیکن هستند تا اگر امکانش فراهم شود به این مسابقه برسد.

سرپرست باشگاه نفت تهران در خصوص عملکرد بازیکنان گفت: بازیکنان ما زحمات زیادی می‌کشند و تاکنون عملکرد خوبی داشته‌اند و ما هم از کادر فنی هم بازیکنان راضی هستیم.

ایرانیان در پایان در مورد گفته‌های کی‌روش مبنی بر بازی نکردن ملی‌پوشان باشگاه‌ها در جام باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: به هر حال تیم ملی اولویت بیشتری نسبت به تیم‌های باشگاهی دارد و تمامی باشگاه‌ها با توجه به نزدیک شدن مسابقات جام جهانی وظیفه دارند به تیم ملی کمک کنند و حتی اگر کی‌روش بازیکنی از تیم نفت را انتخاب کند ما با تمام وجود این بازیکن را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.