سر پرست باشگاه نفت تهران بیان کرد: باشگاه نفت تهران هیچ وظیفه ای در خصوص بازسازی ورزشگاه تختی ندارد.

رحیم ایرانیان  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه نفت هیچ مشکلی با ورزشگاه تختی ندارد و از نظر ما این ورزشگاه ایراداتی ندارد که ما بخواهیم آن را بازسازی کنیم و نمی دانم چرا تاج و سازمان لیگ وظیفه بازسازی را بر عهده ما قرار داده است.

سرپرست باشگاه نفت تهران افزود: باشگاه نفت فقط ورزشگاه تختی را برای انجام بازی هایش اجاره کرده است و وظیفه بازسازی آن بر عهده کلانتری مدیر این ورزشگاه است.

وی در ادامه بیان کرد: در چند بازی گذشته هیچ یک از بازیکنان ما از لحاظ کیفیت زمین ناراضی نبودند و هیچ مشکلی هم برایشان پیش نیامده بود از نظر ما مجموعه ورزشی تختی جزء ورزشگاه های استاندارد است.

ایرانیان در ارتباط با عملکرد تیم شان در چند بازی گذشته بیان کرد: در چند بازی که تیم نفت انجام داده است، مدیریت باشگاه از بازیکنان و کادر فنی راضی بوده اند و حتماً در طی بازی آینده بازیکنان بر هماهنگی بیش تر می رسند و عملکرد بهتری را از خود نشان دادند و تلاش خود را خواهیم کرد که جزء سه تیم بالای جدول باشیم و بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

وی در ارتباط با آمادگی بازیکنان شان برای بازی با ذوب آهن خاطر نشان کرد: تیم ذوب آهن با اینکه یکی از تیم هایی است که در حال حاضر در پایین جدول قرار دارد ما تیم بسیار خوبی است که بازیکنان بزرگ و با تجربه ای دارد و کادر فنی و سر مربی مان در حال آنالیز تیم هستند تا بتوانیم 3 امتیاز این دیدار را در اصفهان کسب کنیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار