سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دژاگه: با متد "مولستین" خود را نشان دادیم/ ما نمی‌خواهیم برباتف را از دست بدهیم

اشکان دژاگه ضمن ابراز رضایت از متد جدید "رنه مولستین" سرمربی جدید تیم فوتبال فولام گفت: ما نمی‌خواهیم بازیکنی مانند "برباتف" را از دست بدهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، و به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ اشکان دژاگه، هافبک ایرانی باشگاه فولام از حضور "رنه مولستین" سرمربی جدید تیمش ابراز رضایت و خرسندی کرد.

وی در این خصوص گفت: هر مربی متد و روش متفاوتی را ارائه می‌دهد ما با "مارتین یول" هم به سختی‌ کار می‌کردیم اما نتیجه‌ایی که می‌گرفتیم اصلاً خوب نبود. اما در این هفته به شدت کار کردیم و من فکر می‌کنم ما در بازی مقابل تاتنهام این را نشان دادیم، فولام هم‌اکنون آماده است و به نظر من بازی‌ها را از دست نداده‌ایم و بازیکنان هم احساس نمی‌کنند که یول رفته و همچنان ما به یاد او سخت کار می‌کنیم زیرا او مربی خوبی بود اما گاهی اوقات افراد در فوتبال مجبور می‌شوند در بعضی از چیزها تغییر ایجاد کنند.

اشکان دژاگه که تنها ایرانی حاضر در لیگ پریمیر در خصوص شایعات خروج " برباتف" از باشگاه فولام گفت: ما نمی‌خواهیم که برباتف فولام را ترک کند، چرا که او را دوست داریم و بازیکن بسیار بزرگی برای ما محسوب می‌شود. او در طول سال گذشته گل‌های زیادی برای ما به ثمر رسانده است همچنین مدیر برنامه‌های این بازیکن ادعا می کند که او می خواهد فولام را در فصل نقل و انتقالات زمستانی ترک کند، اما من خیلی در این خصوص مطمئن نیستم ، چرا که او از حضور در اینجا بسیار خوشحال است.

وی تصریح کرد: من نمی دانم که مدیر برنامه‌های برباتف چه می‌گوید اما ما نمی‌خواهیم او از فولام برود.

گفتنی است، اشکان دژاگه در پیروزی اخیر فولامی‌ها در این هفته سهم ویژه‌ای داشته و در بازی مقابل تاتنهام یک گل و در دیدار گذشته مقابل ساندرلند یک پاس گل داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دژاگه ، برباتف ، فولام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.