سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاهی از نقاشی های انتزاعی رونمایی می‌شود،

نمایشگاه نقاشی «نسرین حمزه پور» در کافه گالری نیاوران

چهارشنبه 20 آذر ماه ،ساعت 17 نمایشگاه نقاشی «نسرین حمزه پور» در کافه گالری فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، حمزه پور در این نمایشگاه 26 تابلوی نقاشی انتزاعی با تکنیک اکرلیک را به معرض تماشا می‌گذارد.

این هنرمند در این آثار از فضای ذهنی‌اش بهره گرفته و طبیعت خواستگاه اصلی آثارش شده است. برخی از آثار این نمایشگاه برگرفته از خواب و رویاهای حمزه پور است و  رنگ حرف اول را در این آثار می زند .بنیان اصلی این آثار بر مبنای رنگ ، فرم و خطوطی الهام گرفته از مینیاتور است. 

«نسرین حمزه پور» متولد 1346 تهران است و نقاشی را با مینیاتور آغاز نموده است. وی فارغ التحصیل رشته نقاشی است و مدتی نیز به تدریس نقاشی مشغول بوده است. نمایشگاه حاضر در کافه گالری فرهنگسرای نیاوران هفتمین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می‌شود.  

گفتنی است، نمایشگاه نقاشی «نسرین حمزه پور» تا تاریخ دهم دی ماه در کافه گالری فرهنگسرای نیاوران دایر می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 15 تا 22 از این آثار دیدن نمایند.

شایان ذکر است، کافه گالری فرهنگسرای نیاوران فضای مناسبی برای ارائه و نمایش آثار هنرهای تجسمی و برگزاری نمایشگاه‌ها محسوب می‌شود که قابلیت تازه‌ای در کنار امکانات متعدد فرهنگسرای نیاوران ازجمله گالری‌های شماره یک و شماره ۲، سالن اصلی و سالن گوشه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.