سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابش: سپاهان در آکادمي حرفه‌اي‌اش بيمه شده است

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: تيم سپاهان با پرورش بازيكنان توانا و اهميت دادن به تيم‌هاي پايه‌اي خود تيم را بيمه كرده است.

تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مورد بازي با گسترش اظهارداشت: گسترش فولاد تبريز تيم خوبي است و بايد بگويم در ليگ امسال بازي آساني وجود ندارد و با توجه به شرايط سپاهان براي كسب سه امتياز به ميدان خواهد آمد.  

قائم مقام سپاهان تصريح كرد: تيم از لحاظ روحي و بدني در شرايط عالي بسر مي‌برد و آماده بازي با گسترش است. خوشبختانه از جواناني هم كه استفاده مي‌كنيم انتظارات را خوب پاسخ داده‌اند.  

وي اظهار داشت: 12 نفر از بازيكنانمان در رده‌هاي مختلف تيم‌هاي ملي بازي مي‌كنند. سپاهان يك باشگاه بازيكن‌ساز است و بازيكناني چون كريمي، شريفي، جهان‌آرا آينده‌ي روشني دارند.  

قائم مقام سپاهان در پايان خاطرنشان كرد: سپاهان هم بازيكنان با تجربه‌ي خوبي دارد و هم از بازيكنان جوان خوبي برخورداراست. بنابراين اگر بازيكنان با تجربه مصدوم شوند نگراني براي جايگزيني آنها نخواهيم داشت و بازيكنان جوانمان هم اگر ميدان ببينند حرف زيادي براي گرفتن دارند و سپاهان با بازيكن سازي و پرورش استعداد و داشتن آكادمي خوب تيم خود را بيمه كرده است. 
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.