قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان گفت: چون اطلاعی از اولتیماتوم سرمربی به افشین و کریمی ندارم، حرف زدن من کار درستی نیست.

تابش قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص وضعیت تیم سپاهان و رویارویی با تیم فوتبال استقلال تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خدا را شکر، سپاهان در شرایط خوبش به سر می‌برد. همه بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار دارند و به تمرینات مشغولند.

وی افزود: برای رویارویی با استقلال آماده‌ایم و اگر می‌خواهیم همچنان در کورس قهرمانی بمانیم باید همه بازیها را با برد به اتمام برسانیم.
تابش اظهار داشت: استقلال تیم خوبی است که از بازیکنان و کادر فنی ایده‌ال بهره‌ می‌برد ولی ما نیز با درایت به زمین بازی رفته و با پیروزی زمین را ترک خواهیم کرد.

قائم مقام تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤال آیا در تیم محروم یا مصدوم دارید؟! خاطر نشان کرد: خوشبختانه محروم نداریم ولی 2 بازیکن به نام‌های محرم نویدکیا که از پیش مصدوم بود و جواهر سوکای جدیداً به مصدومان پیوسته است.

وی در خصوص اولتیماتوم سرمربی تیم فوتبال سپاهان به دو بازیکن این تیم عنوان کرد: این که شخص کرانچار به آرش افشین و یعقوب کریمی اولتیماتور داده من بی اطلاعم دلیل بی اطلاع بودن هم به خاطر کسالتی بوده که چند روز اخیر برایم بوجود آمده و چون اطلاعی از قضیه ندارم حرف زدن من کاردرستی نیست وبه نظرمن بهتر است در این خصوص " فرامرزی" صحبت کند.

تابش در پایان تصریح کرد: اگر در جریان اولتیماتور قرار بگیرم همه مسائل و موارد مربوط به علل وعلت اولتیماتور و رسیدگی به وضعیت اولتیماتور موشکافانه بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار