سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:‌

موضوع هسته‌ای را به اختلاف درونی تبدیل نکنیم/ دانشمندان هسته‌ای در مصافی نابرابر بر قدرت‌های جهانی فائق آمدند

علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه موضوع هسته‌ای یک مسئله ملی است، گفت: نباید به گونه‌ای عمل شود که مسئله هسته‌ای به یک اختلاف درونی تبدیل شود.

علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه موضوع هسته‌ای یک مسئله ملی است،‌ به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: نباید به گونه‌ای عمل شود که مسئله هسته‌ای به یک اختلاف درونی تبدیل شود.

وی در خصوص نزدیکی برداشت یا اختلاف برداشت در زمینه 1+5 برخی رسانه‌های کشور به بعضی از رسانه‌های خارجی که از دشمنان مسلم ایران بوده و خواهان عدم توافق می‌باشند، گفت: برخی از این برداشت‌ها، متاثر از فضای آزادی است که در جامعه ما و مجلس وجود دارد و طبق قانون اساسی، هر نماینده حق دارد در مورد کلیه مسایل داخلی و خارجی اظهارنظر کنند.

وی در این‌باره با بیان اینکه در هر صورت همه آحاد ملت و مسئولین نسبت به این حق مسلم و ملی ما، حساسیت دارند افزود: در این راه، تلاش زیادی شده و شهدای بزرگواری تقدیم گردیده است، همچنین با هوشمندی متخصصین جوان و دانشمندان هسته‌ایمان موفق بودیم در این مصاف نابرابر بر قدرت‌های بزرگ جهانی فائق آییم.

بروجردی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در این خصوص ادامه داد: با نرمش قهرمانانه به دنبال تثبیت این حق ملی در عرصه جهانی هستیم.

وی ضمن تاکید بر اعتماد به تیم مذاکره کننده اظهار داشت: با این وجود به امریکا اعتماد نداریم، چراکه بارها در زمینه‌های مختلف بی‌اعتمادی ملت ما را موجب شده‌است.

رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به مناسبت روز دانشجو، این روز را نماد استکبار ستیزی دانشجویان دانست و گفت: جنبش دانشجویی پس از کوتای  28مرداد32 وارد یک مرحله‌ی جدید شد و پس از آن رنگ و بوی مبارزه با امریکا را هم گرفت. بنابراین این حق بر جنبش دانشجویی در تاریخ مبارزات کشورمان به نام دانشجویان رقم خورده که در مبارزه با امریکا پیشتاز بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.