سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد:

قدرتمان روز به روز بالاتر می‌رود/ثبات مدیریتی باشد مشکلات حل است

تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی توانست در دیدارهای هفته دوم مسابقات لیگ گروه(B) حریفان خود را شکست دهد.

افشین شهیدی‌پور، سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در این هفته توانستیم به مراتب نتایجی بهتر از هفته اول لیگ به دست آوریم و این مساله امیدوار کننده است.
 
وی تصریح کرد: ترکیب تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی تلفیقی از واترپلوئیست‌های ملی‌پوش و جوان را تشکیل می‌دهد که روز به روز با تمرینات منظم و متوالی آماده‌تر از قبل می‌‍شوند.
 
وی یادآور شد: تیم ما به دلیل برخی مسائل ثانیه‌های آخر بسته شد به همین دلیل ما فرصت هماهنگی و تمرین مناسب نداشتیم ولی در طول هفته‌های اخیر با برنامه‌های آماده‌سازی که انجام دادیم وضعیت تیم‌مان به مرور بهتر شده است.

وی تصریح کرد: تیم‌های هم‌گروه ما یعنی نفت و گاز امیدیه و نفت و گاز گچساران هر 2 جزو مدعیان و تیم‌های قدرتمند لیگ برتر امسال محسوب می‌شوند و این احتمال وجود دارد که هر سه تیم‌ گروه(A) به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنند.
 
سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به طور کلی باید بگویم که سطح کیفی مسابقات لیگ امسال بسیار بالاست. اگر ما بتوانیم در بازی هفته سوم مسابقات که در تهران برگزار می‌شود حریفان خود را شکست دهیم به طور قطع به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود خواهیم کرد. نتایج کسب شده در هفته دوم ما را به کسب نتایج بهتر و حضور قدرتمندانه‌تر مقابل حریفان امیدوار کرده است.
 
شهیدی‌پور در خصوص تفاوت سطح کیفی مسابقات لیگ برتر امسال نسبت به سنوات قبل گفت: در پیکارهای فصل جاری شاهد پایین آمدن ارنج سنی بازیکنان حاضر در لیگ هستیم، حتی تیم‌های شهرستانی هم در حد قهرمانی تیم خود را تمرین داده‌اند و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت.
 
واترپلوئیست‌های جوان حاضر در لیگ با انگیزه بسیار بالا تمرینات خود را دنبال و مقابل ملی‌پوشان بدون هیچ استرسی عرض اندام می‌کنند.
 
سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد در ادامه یادآور شد: شاگردانم در این دوره از مسابقات باشگاهی رشد پلکانی داشته‌اند هرچه به جلوتر می‌رویم به این نکته پی می‌بریم که آنها پتانسیل کسب نتایج بهتر و صعود به جایگاه‌های برتر جدول رده‌بندی را دارند.
 
سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد در خصوص نگاه مسئولان اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به واترپلو و چگونکی حمایت آنها اظهار داشت: خوشبختانه "محمد دادکان" در نخستین قدم خود در بدو حضورش به عنوان مدیر ورزش دانشگاه آزاد با حضور تیم واترپلو در لیگ برتر موافقت کرد که این امر حاکی از نگاه حرفه‌ای وی به ورزش‌های پایه است. تاکنون هم هر درخواستی از مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اعم از محل تمرین‌، خوابگاه، تغذیه و ... داشتیم بدون چون و چرا موافقت کرده است.
 
شهیدی‌پور تصریح کرد: تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی امسال با داشتن یک حامی خوب حضور در لیگ برتر را تجربه کرده است، امیدوارم ثبات مدیریتی در اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داشته باشد تا روند حمایت خوب از واترپلوئیست‌ها هم به دنبال شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: واترپلو ، سرمربی ، قدرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.