سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی: کارشناسان بیهوده سطح توقع جامعه را بالا نبرند

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است گروهی که در آن تیم ملی کشورمان قرار دارد گروه ساده ای نیست و نباید بی جهت سطح توقع مردم را بالا برد.

افشین پیروانی پیشکسوت و مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص گروه تیم ملی کشورمان مرحله گروهی که مسابقات جام جهانی برزیل نیز گفت: به هر حال ما در هر گروهی که قرار می گرفتیم با مشکلات خاص خودش روبرو بودیم در این قرعه کشی قرعه های درآمده بیشتر به سود تیم هایی مثل کره و ژاپن بود تا ایران و استرالیا... به هر حال همه با هم باید دست به دست هم دهند تا تیم ملی با بهترین تدارک و بازی دوستانه و با بالاترین آمادگی راهی برزیل شود.
 
وی در ادامه افزود: ما در این گروه کار آسانی را در پیش رو نخواهیم داشت آرژانتین خودش صاحب نام و صاحب سبک است و نیاز به توضیح ندارد.

 نیجریه دیگر تیم هم گروه ما قهرمان آفر‌یقا است، بو‌سنی نیز یک تیم اروپایی است که در مرحله مقدماتی بیشترین تعداد گل زده را داشته است اگر کمی منطقی به موضوع  پیش رو نگاه کنیم خواهیم دید که گروه آسانی نداریم و طبیعا کار ساده ای در پیش رو نخواهیم داشت.
 
 این که ما بیاییم و بگوییم یک زمان بوسنی را شکست داده ایم مشکلی را حل نمی‌کند، گذشته ها گذشته و ما باید به فکر بازی های پیش رو باشیم در گروه ما تیم ضعیف وجود ندارد.

پیروانی در ادامه اظهار داشت: به اعتقاد من کار سختی در پیش رو داریم و احتمال صعودمان به مرحله بعد زیاد نیست. این که برخی کارشناسان می‌آیند و گروه پیش رو را ساده تلقی می کنند سطح توقع جامعه بالا می رود و در صورت ناکامی روزگار سختی برای ملی پوشان و کادر فنی رقم خواهد خورد.

گروه پیش روی ما به هیچ وجه گروه آسانی نیست ولی امیدواریم با همت ملی پوشان و اتفاقات غیر قابل پیش بینی فوتبال بتوانیم به دور بعد این مسابقات صعود کنیم.

وی در پایان در واکنش به صحبت های مطرح شده و حواشی پیش آمده در قبال رویارویی مسی و بیگ زاده خاطر نشان کرد: مهار لیونل مسی کار یک نفر نیست ، بیگ زاده از بازیکنان خوب فوتبال ماست ولی امیدوارم در روز بازی با آرژانتین تیم ملی ما از آمادگی بالا برخوردار باشد تا بتوانیم نتیجه دلخواه را از این مسابقه کسب کنیم.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال کشورمان برای جام جهانی برزیل در گروه F این مسابقات با تیمهای آرژانتین ،‌ نیجریه و بوسنی هم گروه شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: قرعه ، سطج ، توقع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.