سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول مسابقات لیگ واترپلو:

هر هفته حساسیت بازی‌ها زیادتر می‌شود

مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور با حضور هفت تیم در حال برگزاری است.

محمدهادی بیک‌ رئیس مسابقات لیگ واترپلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات باشگاهی امسال از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است و بازی‌ها در شرایط حساس و نزدیکی دنبال می‌شود.
 
وی تصریح کرد: ماده گروه (A) که تیم‌های نفت و گاز امیدیه، نفت و گاز گچساران و دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند شاهد بازی‌های حساس و سنگینی هستیم و احتمال صعود هر سه تیم به مرحله دوم و جمع چهار تیم برتر وجود دارد.
 
وی یادآور شد: تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم طبق قانون به مرحله 1/4 صعود می‌کنند تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها نیز به صورت ضربدری به مصاف یکدیگر رفته و تکلیف صعودکنندگان دیگر به این شکل مشخص خواهد  شد.
 
مسئول مسابقات لیگ واترپلو گفت: در بازی‌های هفته دوم مسابقات لیگ در گروه(A) حساس‌ترین بازی‌ها میان تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت و گاز امیدیه برگزار شد و تهرانی‌ها توانستند میزبان خود را با 2 اختلاف امتیاز با نتیجه (13 بر 15) شکست دهند.
 
بیک تصریح کرد: با وجود آن که تیم نفت و گاز امیدیه همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد اما چون با تیم دانشگاه آزاد هم‌امتیاز است نمی‌توان به طور قطع گفت که امیدیه‌ای‌ها صعودکننده به مرحله دوم هستند و باید منتظر نتایج دیدارهای هفته سوم لیگ باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: واترپلو ، لیگ ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.