سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی کشور اعلام كرد:

جوي آرام در اكثر مناطق كشور حاكم است/ ورود "سامانه بارشی" جديد به كشور

از امروز تا اواسط فردا در غالب مناطق کشور جو آرام خواهد بود و از بعدازظهر فردا سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور وارد می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران طبق پيش بيني هاي سازمان هواشناسی کشور،از ابتدای امروز"شنبه 16 آذر ماه 92" بارش های پراکنده در ناحیه شرق کشور پیش بینی می شود و در سایر مناطق امروز فعالیت بارشی روی نمی دهد و سامانه بارشی، اواسط امروز از مرزهای شرقی کشور خارج می شود و تا اواسط فردا در غالب مناطق کشور جو آرام خواهد بود.


براساس این گزارش، از بعدازظهر فردا"یکشنبه 17 آذر ماه 92" با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور، از نوارغربی بارش باران و برف آغاز می شود که تا پایان روز دوشنبه مناطق غربی، مرکز و نیمه شمالی کشور در گستره بارش های این سامانه قرار می گیرد.

لازم به ذکر است، نیمه غربی خلیج فارس امروز مواج است و همچنین امروز و فردا نیز، نیمه شرقی آن طوفانی است و دریای عمان هم تا فردا مواج خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، کمي ابري درپاره ای نقاط غبار صبحگاهي بتدریج کاهش ابر پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با افزایش نسبت به روز قبل به 10 درجه و در کمترین حالت به 3 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر7 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.