گودرزی گفت: امروز در غرب کشور از میزان بارش ها کاسته می شود ولی در شمال شرق، سواحل مرکزی و شرقی خزر و نواحی مرکزی و برخی از مناطق شرق کشور بارش ها تا اواسط روز شنبه ادامه دارد.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو باخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت:  در شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق، برخی مناطق جنوب غرب، سواحل دریای خزر و نواحی مرکزی کشور بارش باران و برف و رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد رخ می دهد.

وی افزود: امروز شدت بارش ها در برخی از مناطق غرب و جنوب غرب و مرکز از جمله استان های کرمانشاه، کردستان، لرستان، زنجان، جنوب آذربایجان غربی، شمال خوزستان، شمال چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز و تهران خواهد بود.

گودرزی اظهار داشت: "جمعه 15 آذر ماه 92" ابتدا در شمال غرب و سپس از بعدازظهر کل نیمه غربی از میزان بارش ها کاسته می شود ولی در شمال شرق، سواحل مرکزی و شرقی خزر و نواحی مرکزی و برخی از مناطق شرق کشور بارش ها تا اواسط روز شنبه ادامه دارد.


وی ادامه داد:  فردا در مناطقی از شرق و جنوب شرق کشور وزش باد نسبتا شدید رخ می دهد و همچنین در اواسط روز شنبه سامانه بارشی فوق از مرزهای شرقی کشور خارج می شود اما از روز یکشنبه سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد کشور می شود.


کارشناس هواشناسی تصریح کرد: بیشترین میزان بارش ها طی روزهای گذشته در استان مازندران بویژه ایستگاه گلوگاه به میزان 129 میلیمتر و سپس در ایستگاه امیر آباد به میزان 101 میلیمتر بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، تهران ، دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار