سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همگام با سي و دومين جشنواره تئاتر فجر؛/ 6

علی اصغر همت: بي‌ثباتي در تئاتر موج مي‌زند

بازیگر تئاتر کشورمان معتقد است که بودجه‌ي جشنواره بايد خرج بخش ديگر تئاتر شود زيرا بي‌ثباتي در تئاتر موج مي‌زند.

علی اصغر همت، بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون در خصوص جشنواره‌ي تئاتر فجر به خبرنگار حوزه‌ي تئاتر باشگاه خبرنگاران، گفت: سي و دو دوره جشنواره تئاتر فجر در حال برگزاري است اما متاسفانه هيچ گونه تاثيري برتئاتر ما نداشته و بهتر است چهار ميليارد بودجه‌ي جشنواره را هزينه‌ي بخشهاي ديگر تئاتر کرد.
 
وي ادامه داد: همه‌ برنامه‌هاي تئاتر از جمله جشنواره‌ تئاتر فجر به صورت ظاهري برگزار مي‌شود و دليل اين موضوع بي‌ثباتي در تئاتر است.
 
همت تصريح کرد: مقامات بالايي کشور نسبت به تئاتر بي‌توجه هستند و تئاتر را در تصميم گيري خود لحاظ نمي‌کنند بنابراين بودجه‌ي تئاتر هم اندک است و يک تئاتري توانايي امرار معاش با دستمزد کم را ندارد.
 
اين بازيگر تئاتر حضور دوباره‌ خود را در تئاتر منوط به وضعيت تئاتر دانست و گفت: تا وقتي که تئاتر در شرايط نامنظم و بي‌ثبات باشد من هم در سال فقط يک يا دو نمايش را اجرا مي‌کنم.

وي عنوان کرد: اگر زماني هم وضعيت تئاتر بهتر مي‌شد آن هم به خاطر دلسوزي برخي مديران بوده که در زمان کوتاه از تئاتر فاصله مي‌گيرند.
 
وي خاطرنشان کرد: وقتي معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مي‌گويد که اگر بودجه‌ي تئاتر 10 برابر هم شود نمي‌تواند هزينه‌ها را جواب دهد ما هم در اين شرايط تئاتر توانايي انجام کار نداريم.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.